Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg fått byttet ut golfen min og kjøpt meg Audi...

Litt fakta her:

Svart metallic

18" felger (med helt nye dekk)

Km stand: 150 000

Skinnratt

1259702-bilde5-img_0318grgr.jpg

1259702-bilde1-audi2rt.jpg

1259702-bilde4-img_0327vfvf.jpg

Dette er bilder som ble tatt i sommer..

hva syns dere? hva syns dere jeg skal gjøre eller bør gjøre?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjøpte den av kar i hamar, så det stemmer ganske bra.

Ja jeg tenkte jeg skulle senke den litt.. Hvor mye bør jeg senke den? Redd for at det skal subbe serru.. Og hengerfeste skal fjernes.. det kan tas av:)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den av kar i hamar, så det stemmer ganske bra.

Ja jeg tenkte jeg skulle senke den litt.. Hvor mye bør jeg senke den? Redd for at det skal subbe serru.. Og hengerfeste skal fjerne.. det kan tas av:)

Hmm...usikker på hvor mye du kan senke før det subber men..ser ut som du har 18" på sommern? dimensjonen på de dekka er a?

Her finner du senkesett til bilen din tenker je. Koster noen kroner men er en grunn for det! :) http://kw-suspensions.de/en/index.php

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. mye ligger det på?

Hvor mye ville dere ha gitt for bilen som jeg har kjøpt?(ca pris) Pen innvendig også.. bare førersetet som må renses..

hvis du spør meg så er je usikker på hvor mye dem tar for senkesettet..men ring norsk bildelsenter du og hør med dem.

tja..kommer ann på åssen årsmodell det er, hva det er av utstyr og hvor velholdt bilen er det...itte quattro såvidt je har skjønt?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1996 modell...ABS, Airbag, Alu. felger, Avtb.hengerfeste, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Galv. karosseri, Hengerfeste, Just. ratt, Klima, Midtarmlene, Nedfellb. baksete, Rollo, S./V. hjul, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn ratt, Treint, Varmeseter..Nye sommerdekk i vår/sommer.

Eu godkjent i aug... ikke quattro nei.. alle servicer er holdt

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde senka 50/30 ca... da slipper du unna subbinga, og kan ta med kompisene på tur. Mange vil nok si 60/40 funker fett.. Men klart, velg selv! 40/40 blir feil, fordi da blir den seende veldig baktung ut!

Jeg selv har 55/40.. blir litt mye med 19" og spacere:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider