Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

hvor viktig er det at senkesettet er rustfritt?

noen som vet om FK Automotive (justerbart) senkesett er rustfritt? det koster rundt 8000 kr.

Bør jeg ha det med tanke på at jeg trolig skal ha bilen i 2-4 år.

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

De har vel noen som er rustfrie og noen som er galvaniserte. Tror ikke dette er rustfritt, men vet jo ikke uten å se produktet. Uansett holder det lenge med galvanisert for noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel noen som er rustfrie og noen som er galvaniserte. Tror ikke dette er rustfritt, men vet jo ikke uten å se produktet. Uansett holder det lenge med galvanisert for noen år.

ok.. har du noe kjennskap til dette produktet?

jeg mener å ha sett at det koster rundt 8000 kr..og jeg skal få det for 5000.. har sagt at jeg kan kjøpe det for 4500..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle settene fra FK med Silverline i modellnavnet er rustfrie i allefall. Tipper det du ser på er rustfritt med tanke på prisen.

Er jo kjekt å ha rustfritt, men helt nødvendig er det nok ikke. Bare å hive på masse fett slik at ringen du skrur på ikke setter seg fast. Fordel å kunne heve bilen litt om vinteren, kommer vel en del snø på Elverum antar jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle settene fra FK med Silverline i modellnavnet er rustfrie i allefall. Tipper det du ser på er rustfritt med tanke på prisen.

Er jo kjekt å ha rustfritt, men helt nødvendig er det nok ikke. Bare å hive på masse fett slik at ringen du skrur på ikke setter seg fast. Fordel å kunne heve bilen litt om vinteren, kommer vel en del snø på Elverum antar jeg :P

ja ok..får kanskje ta en tlf til firmaet jeg skal kjøpe det av og høre.. syns ikke 5000 er så ille..

det kommer en god del snø her ja.. det begynner å minske litt nå gudskjelov:) venter bare på å få på stylinga og sommerfelga:)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke no rustfritt nei, du får mye dritt på gewinden, men er bare å spraye godt på med crc når det skal av, så glir det som kniv i smør:)

ja ok.. da stresser jeg ikke noe mer om å få tak i rustfritt.. men syns dere 5000 er en bra pris?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok..får kanskje ta en tlf til firmaet jeg skal kjøpe det av og høre.. syns ikke 5000 er så ille..

Fordel å vite modell navnet i allefall :P Men 5000kr er ikke ille for et FK sett hvis det er rustfritt!

det kommer en god del snø her ja.. det begynner å minske litt nå gudskjelov:) venter bare på å få på stylinga og sommerfelga:)

Same here, tenker jeg skal slenge på sommerfelga etter påske for å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når er forresten datoen man kan sette på gofelga:)?

Hovedregel: Piggdekk skal fjernes første mandag etter påske. Men er det sne/is eller lignende må vinterdekk/pigg fortsatt benyttes. På vinterføre kan sommerdekk ikke benyttes. Resultat bot, evt full avkortning/regress hvis skade.

Fant dette etter litt googling...

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedregel: Piggdekk skal fjernes første mandag etter påske. Men er det sne/is eller lignende må vinterdekk/pigg fortsatt benyttes. På vinterføre kan sommerdekk ikke benyttes. Resultat bot, evt full avkortning/regress hvis skade.

Fant dette etter litt googling...

Mao. bare å bruke sunt fornuft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider