Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet


The Gølf

Anbefalte innlegg

ja gutta.. i dag har jeg bestilt meg justerbart senkesett til Audien:) det endte til slutt med et Cobra senkesett..

Mener å huske at det er en annen her på forumet som har det samme senkesettet..

 

Håper på å få det innen uka.. slenger ut bilder så fort som mulig;)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hengerfestet mitt er i allefall festa med to bolter like under fangeren. Men de sitter så dønn fast, så må kappes bort. Kan hende du er litt heldigere :P

 

Edit: Og bakfangeren mener jeg er festa med 2-4 skruer på gulvet i bagasjerommet (på hver sin side). De går igjennom gulvet der. Så når de er løsna skal du kunne løsne fangeren på sidene og så bare trekke den av. Husk å skru ut skruene på innsiden av hjulbuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengerfestet mitt er i allefall festa med to bolter like under fangeren. Men de sitter så dønn fast, så må kappes bort. Kan hende du er litt heldigere :P

 

Edit: Og bakfangeren mener jeg er festa med 2-4 skruer på gulvet i bagasjerommet (på hver sin side). De går igjennom gulvet der. Så når de er løsna skal du kunne løsne fangeren på sidene og så bare trekke den av. Husk å skru ut skruene på innsiden av hjulbuen.

 

ja ok.. har du avtagbart? det har jeg hvertfall..

 

flott forklaring:) da skal jeg se hva jeg får til til helga..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok.. har du avtagbart? det har jeg hvertfall..

 

flott forklaring:) da skal jeg se hva jeg får til til helga..

 

Ah! Nei, jeg har ikke avtagbart. Da vet jeg jammen ikke hvordan ditt fjernes :P

 

Kan hende jeg har glemt noe i forklaringa, halvt år siden jeg prøvde å ta av bakfangeren selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå trenger jeg litt hjelp.. Det har seg sånn at når jeg skal låse bilen så låser alle dørene seg untatt den ene sidedøra bak. Jeg tror kanskje at dørlåsen er ødelagt..

 

kan det være det eller noe annet..?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være noe som har kilt seg. Kan også være ledninger som har detti ut eller bøyd seg. Kanskje har låsen blitt ødelagt av slitasje e.l..

 

Må nesten bare ta opp del etter del å se, men prøv å smør først:) Helst IKKE CRC-verktøy på boks, da denne tørker og drar til seg smuss, bruk heller WD40 eller aller helst låsspray.

VW Passat 1.9tdi '98 stv

[x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være noe som har kilt seg. Kan også være ledninger som har detti ut eller bøyd seg. Kanskje har låsen blitt ødelagt av slitasje e.l..

 

Må nesten bare ta opp del etter del å se, men prøv å smør først:) Helst IKKE CRC-verktøy på boks, da denne tørker og drar til seg smuss, bruk heller WD40 eller aller helst låsspray.

 

ja ok.. jeg får se etter i påsken.. har wd40;)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å skal sette på senkesettet mitt nå.. skal ta av demperen forran. Men bolten butter i den armen som går til bærekula..:( må jeg av med den armen også for at bolten skal kunne komme ut?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår