Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Står Ferrita på min, synes det ble litt bråkete på tomgang, men andre synes det er helt kurant lyd i det.

For min del kunne gjerne det orginale stått på, så blir vel litt feil å høre på meg :p

Mener å huska det kosta rundt seks laken fra downpipe og bakover, med to potter.

Har du bilder av din med ferrita? Hvordan enden ser ut..

Simons får du for nesten rett over 3000kr i deler, så er det bare å starte å bygge:D Men det ruster fort da.. Ville gått for rustfritt, supersprint eller ferrita, heller spar opp 2-3000 til.. Mitt kom på rett rundt 5500 ferdig, bygga selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av din med ferrita? Hvordan enden ser ut..

Simons får du for nesten rett over 3000kr i deler, så er det bare å starte å bygge:D Men det ruster fort da.. Ville gått for rustfritt, supersprint eller ferrita, heller spar opp 2-3000 til.. Mitt kom på rett rundt 5500 ferdig, bygga selv.

Husker ikke prisen i farta, men kan sjekke det opp litt mer nøyaktig. Har ingen bilder her og nå, men kan knipse ett neste gang jeg er i nærheten av bilen.. Med mindre du må ha det NÅ :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
ok.. jeg tror jeg skal ha rustfritt ja.. har hørt litt på felgimport..

ingen som har noe brukt?

Jeg kjøpte mitt gjennom felgimport. Supersprint bakpotta kom på 4450kr. Henta det i butikk. Følgte med oppheng og gummi "foringer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tøft A4, kan ikke huske å ha sett den i Elverum men

Blir sikkert rå når du får på stylinga;)

takk:) nei, den har ikke gått her så leng..

Ja jeg glder meg til å få på stylinga:) stylingen skal lakkeres på søndag og jeg regner med at bilen blir ferdig på tirsdag..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider