Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet


The Gølf

Anbefalte innlegg

  • Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant dette hos Quality Autoimport. Skal være samme som NBS selger, bare 400kr billigere :op:

 

http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_82&products_id=274

 

Edit: Orginale deler fra Audi:

det store i midten 8do 807683 h/3fz

 

de små hvor kurvelysa er festet 8do 345 Q/3fz venste og høyre

og eventuelt vis du skal ha lyktene som passer i gitre fra rs4 har det delenr 8do 941 700 e

 

koster ca 580,- pr stk hos møller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette hos Quality Autoimport. Skal være samme som NBS selger, bare 400kr billigere :op:

 

http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_82&products_id=274

 

Edit: Orginale deler fra Audi:

 

se her ja:) men hvordan er dette i forhold til NBS sitt gitter tro? Jeg sender en mail hverfall til firmaet og spør;)

 

Takk skal du ha al3x;)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja:) men hvordan er dette i forhold til NBS sitt gitter tro? Jeg sender en mail hverfall til firmaet og spør;)

 

Takk skal du ha al3x;)

 

Bare hyggelig :)

 

Etter det jeg fant med Google så skal det være akkurat samme nettingen som NBS selger. Men virker på en måte litt rart det å med tanke på at NBS tar over 600kr for sitt. Du får si ifra hva du får i svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 2 sånne gitter for 600,- hos streetdesign.. ;) men det var i samme slengene som jeg bestilte panseret.. :)

 

ja ok.. jeg bestilte 2 stk gitter på denne siden jeg.. betalte ca 450.. tror det blir bra:)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
jeg fikk beskjed i fra quality-autoimport i stad. De sa at det er samme gitter som de selger på NBS.

 

Rart at det er så stor prisforskjell men.. Jeg har hvertfall bestilt:)

 

Ingenting som er bedre, hvis det er det samme:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår