Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune
mye ligger de på?

Tenkte jeg skulle kjøpe blinklys som bare lyser orange når de er slått på.. og de viser blå/lilla da de ikke er på.. Så det i går og syntes det var tøft:D

Hehe, de koster 300 for to små pærer, gadd ikke det jeg. Når du har i oransje blinkere i sokkelen, ser du det ikke, pga den "hetta" som er på.

Det settet jeg kjøpte med 2 stk h4 og 2 stk park kosta vel 300kr. For 2 stk osram koster det 500kr + 100kr for park. Dette er sett utifra at jeg kjøpte mine philips på bilxtra, og osram prisene var på mekonomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, de koster 300 for to små pærer, gadd ikke det jeg. Når du har i oransje blinkere i sokkelen, ser du det ikke, pga den "hetta" som er på.

Det settet jeg kjøpte med 2 stk h4 og 2 stk park kosta vel 300kr. For 2 stk osram koster det 500kr + 100kr for park. Dette er sett utifra at jeg kjøpte mine philips på bilxtra, og osram prisene var på mekonomen.

ok, de blinklysa som er så dyre selger onkelen min skjønner du.. så jeg får de billige:D

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå har jeg lest litt i tråden din, pen bil du har, stå på.

Lurer også litt på hvor dette chip firmaet ligger??

har noen av dere hørt om dette? eller det dette stedet? www.kptuning.net - PRODUKT billig der....

Takker for svar...

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå har jeg lest litt i tråden din, pen bil du har, stå på.

Lurer også litt på hvor dette chip firmaet ligger??

har noen av dere hørt om dette? eller det dette stedet? www.kptuning.net - PRODUKT billig der....

Takker for svar...

takk for det, bilen er forresten ferdig:D

Jeg har ikke hørt om dette firmaet før. Send en mail eller ring så kanskje du får litt mer informasjon. Det var hvertfall rimelige priser der..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gutter og jenter, da er det klart for bilder med noe dårlig kvalitet. Jeg MÅTTE få tatt noen bilder, men jeg hadde ikke strøm på fotokameraet mitt, så det ble mobilbilder.. bilder med god kvalitet kommer til uka;)

her er hvertfall noen bilder.. kom gjerne med positive og negative innspill;)

DSC00147.jpg

DSC00149.jpg

DSC00150.jpg

DSC00134.jpg

DSC00151.jpg

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike da! det ble jo maks pent! :) Likte frontfangern og sideskjørta, bakfangern stusser je litt på :P

fått polert enda?

takk for det:) bakfangeren kan virke litt stor og brutal kanskje men jeg liker den:P siden jeg har riller på fronten så måtte jeg nesten ha riller på bakfangeren også;)

jeg har ikke polert ennå, har faktisk ikke bestilt polish ennå:( dårlige tider i økonomien for tiden. er student og fikk strømregning nettopp, samtidig som jeg bestilte tur til kreta i dag:P

polishen kommer etter hvert og jeg tror det kommer til å bli skikkelig bra:D

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike helvete :D knall rett og slett knall ...... eneste jeg syns du kan gjøre er å senke litt til forran og skifte til hvite glass på sideblinkerne og muligens bytte til det nye skiltet uten polakkmerket :)

den blei sinsykt pen

takk:) jeg har hatt den lavere foran men den subber så ille.. dekka blir spist opp av framskjermen. og hvite blinkers er et must;) det skal på..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider