Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

Rå bakfanger og råe sideskjørt.. :p

Så bytter du blinkelysa på skjermen.. Da snakker vi biff ;D

hehe, takk for det.. Syntes sideskjørta er fine jeg;) alle sammen, jeg må få takke BadV12 for fine sideskjørt;)

som sagt,hvite blinkers skal på..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer du på VACN-treffet @ Våler i helga ell?!

tenkte jeg skulle ta meg en tur til våler på søndag.. må se ann litt, men jeg tror jeg kommer.. skal du dit? eller dere andre her..?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle ta meg en tur til våler på søndag.. må se ann litt, men jeg tror jeg kommer.. skal du dit? eller dere andre her..?

Japp, drar med "kolonne" fra Olrud lørdag morgen. Skal muligens dit på søndag også, får sjå ann litt!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere som har anlegg i stasjonsvogn.. Hva har dere? jeg tenkte jeg skulle ha et par 6x9" i bilen.. har dere noen tips til hvor jeg kan plassere de?

Jeg har 2 6.5" i hver dør forran .... speller godt med en 12" baki som jeg lurer litt på å bytte til en 10" onfiredevi

Hvis du har en basskasse baki så kan du lege en del over som du kan ha 6x9 i men jeg syns du heller burde velge 6.5" siden disse somregel har litt bedre lydkvalitet :)

her har du det frontsettet jeg har to av i min bil ........ veldig fornøyd :D

https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/138210/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 6.5" i hver dør forran .... speller godt med en 12" baki som jeg lurer litt på å bytte til en 10" onfiredevi

Hvis du har en basskasse baki så kan du lege en del over som du kan ha 6x9 i men jeg syns du heller burde velge 6.5" siden disse somregel har litt bedre lydkvalitet :)

her har du det frontsettet jeg har to av i min bil ........ veldig fornøyd :D

https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/138210/

ok, da jeg kjøpte bilen så kjøpte jeg også helt nye pioneer 6,5" som jeg har i dørene.. men jeg trodde de skulle spille høyere.. spiller nokså høyt så vrenges de.. skulle tro at de kunne spille høyere.. for det er ikke snakk om at det er så veldig høyt før de skurrer(vrenger seg)

ang det med 6*" oppe på basskassa så var det det jeg tenkte i fra starten av.. så jeg tror kanskje det blir slik..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det et komponentsett du har forran eller ?? hvis du ikke har en egen forsterker (koblet høytaleren rett på spilleren slik det er orginalt) så er det nok en mulighet for at spilleren ikke klarer å kontrollere elementet ved høyt nivå. Elementet i seg selv kan godt være bra men hvis det får et signal som kutter og er uklart vil du ikke kunne drive det fult ut :)

mitt råd da må være å ha egen forsterker til frontsettet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det et komponentsett du har forran eller ?? hvis du ikke har en egen forsterker (koblet høytaleren rett på spilleren slik det er orginalt) så er det nok en mulighet for at spilleren ikke klarer å kontrollere elementet ved høyt nivå. Elementet i seg selv kan godt være bra men hvis det får et signal som kutter og er uklart vil du ikke kunne drive det fult ut :)

mitt råd da må være å ha egen forsterker til frontsettet :D

ja ok.. jeg har ingen forsterker så da må jeg nok kjøpe det:)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider