Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oppdate:

I dag skal jeg få vasket bilen og få knipset noen bedre bilder av bilen enn de bildene som ligger her ifra før av..

Hvem på forumet er det som er flinke til å knipse bilder?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det Cobra settet du har å kjøre med The Gølf, stivt og fint?

helt utmerket, jeg er veldig fornøyd med det.. kunne kanskje vært litt stivere.. men du merker er stor forskjell fra vanlig..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt utmerket, jeg er veldig fornøyd med deg.. kunne kanskje vært litt stivere.. men du merker er stor forskjell fra vanlig..

Okey, lurer på om jeg skal bestille et sånt et sjø. Eyecandy racing folka er ikke til å stole på virker det som, så gidder ikke vente mer på dem :op:

Hvor mye har du senka bilen din nå, sånn ca.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Okey, lurer på om jeg skal bestille et sånt et sjø. Eyecandy racing folka er ikke til å stole på virker det som, så gidder ikke vente mer på dem :op:

Hvor mye har du senka bilen din nå, sånn ca.?

Rart folk har så dårlig erfaring med dem? Gikk jo knirkefritt med meg, stod at de hadde ferie og ikke svarte på mails, men sendte avgårde varer og stod på..

Uansett.. The Gølf, er det progressive fjører på settet ditt? Da blir det stivere jo mer du senker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart folk har så dårlig erfaring med dem? Gikk jo knirkefritt med meg, stod at de hadde ferie og ikke svarte på mails, men sendte avgårde varer og stod på..

1. Dem svarer ikke på telefon

2. Forhandleren dems hadde bare negative ting å si

3. De svarer ikke på mailer, fått svar på én mail (noe som tok 3 dager) og jeg har sendt 5-6.

Så jeg har ikke veldig lyst til å handle derfra lenger, og nå er dem jo utsolgt igjen så får bestille et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
1. Dem svarer ikke på telefon

2. Forhandleren dems hadde bare negative ting å si

3. De svarer ikke på mailer, fått svar på én mail (noe som tok 3 dager) og jeg har sendt 5-6.

Så jeg har ikke veldig lyst til å handle derfra lenger, og nå er dem jo utsolgt igjen så får bestille et annet sted.

Hehe okey, jaja har de på msn jeg. "Eyecandy racing". Men kan ikke si at de er pålogga så veldig ofte, slakk gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å Badv12 har bestilt senke sett ilag hos eyecandy. de påstår at supersport har glemt å legge di på den siste leveransen de fikk. vi har forskuddsbetalt settene. fikk de for 14193 levert på posten hjemme.. men har nå ikke fått de på posten enda å det er 6-7 uker siden vi bestilte å betalte. kommer til å heve kjøpet om vi ikke har de i midten av juni som de har lovet.

---------------------

¤Audi A4 1,8 TQ¤

BMW 320i E36

Volvo 740

VW golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Jeg å Badv12 har bestilt senke sett ilag hos eyecandy. de påstår at supersport har glemt å legge di på den siste leveransen de fikk. vi har forskuddsbetalt settene. fikk de for 14193 levert på posten hjemme.. men har nå ikke fått de på posten enda å det er 6-7 uker siden vi bestilte å betalte. kommer til å heve kjøpet om vi ikke har de i midten av juni som de har lovet.

Ja vi fikk med oss det i den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har blitt litt dypere lyd enn forrige gang du hørte på de..

men ikke mye..

Var det jeg tenkte, mitt tok litt tid før det fikk fin og dyp lyd, var drit forbanna rett etter mont, da det ikke kom en lyd fra det, annet enn blaffring av eksos...

Men nå er eksoslekken så grov at jeg ikke hører det nye eksosanlegget..

BMW E36 325i 93`

Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil

X:Audi A4 1,8Q 96`

X: Volvo 240 87`

X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83`

Lenke til kommentar
Del på andre sider