Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du må få sota sidevinduene forran :) ser så mye bedre ut (jaja ulovlig men fint)

ja, jeg har vurdert det SÅ mange ganger, men jeg har hørt at det er så stor bot hvis man blir tatt med det.. Veit ikke om jeg tør:P har liksom ikke lyst til å betale flere laken i bot pga sota vinduer..

noen som vet hva den eksakte bota er?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har vurdert det SÅ mange ganger, men jeg har hørt at det er så stor bot hvis man blir tatt med det.. Veit ikke om jeg tør:P har liksom ikke lyst til å betale flere laken i bot pga sota vinduer..

noen som vet hva den eksakte bota er?

Blir vel som regel bare bedt om å fjerne sotinga på stedet, hvis ikke blir du bedt om å møte opp hos Biltilsynet for å vise at den er borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel som regel bare bedt om å fjerne sotinga på stedet, hvis ikke blir du bedt om å møte opp hos Biltilsynet for å vise at den er borte...

hva om jeg møter en sur og gammel politimann7kvinne som sier at det er ulovlig og skriver en bot til meg? hva er bota?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et raskt søk og fant noe om 1000kr i bot for å sote foran B stolpa.

Rett meg hvis jeg tar feil! :)

hmm, hørt at det er mye mer jeg.. men jeg kan jo bare sjekke det ut selv.. høre med noen politifolk eller noe..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Er ikke noe pes. De fleste sier du skal rive det av -om de bryr seg i det hele tatt. Her nede kan du kjøre rundt med hva du vil på bilen, og de bryr seg lite.. Jeg skal sote frem når jeg kommer så langt. Er uansett ikke store summene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe pes. De fleste sier du skal rive det av -om de bryr seg i det hele tatt. Her nede kan du kjøre rundt med hva du vil på bilen, og de bryr seg lite.. Jeg skal sote frem når jeg kommer så langt. Er uansett ikke store summene..

Ok, heldige dere;) På Elverum har jeg på følelsen av at de er litt strenge. Jeg ble stoppet med Golfen min for en stund siden og da måtte jeg inn å vise bilen pga toppstripe, senkesett,panserforlenger( enda bilen med panserforlengeren ble EU godkjent rett før jeg ble stoppa ), eksospotta- pga at det var doble potter på hver side.. helt latterlig spør du meg..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en grunn til at de er litt strengere i Elverum, går vel "noen" slitne biler der? :P Tenker på 240er, Sierraer osv osv

enig med al3x der.

Dersom det er en 110% gjennomført audi så tror jeg ikke de pirker på soting,i den grad, i motsetning til en sierra fra 87 som ikke gjør annet enn å lage bråk og forurensing..

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ey! bare lurte på om du har gidda å tatt et bilde av batterifeste på bilen din:p prøvd alle logiske mulige måter ,men aner ikke om den er bøyd eller ikke:p sikkert et dumt spm men.. får bare være ,er ikke no kjent med audi

For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ey! bare lurte på om du har gidda å tatt et bilde av batterifeste på bilen din:p prøvd alle logiske mulige måter ,men aner ikke om den er bøyd eller ikke:p sikkert et dumt spm men.. får bare være ,er ikke no kjent med audi

Skal se hva jeg får til i løpet av uka.. får du ikke batteriet på plass?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider