Gå til innhold

Audi A4 1.8T stasjonsvogn (flere bilder)

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

• Svar 616
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det var det jeg har hørt også. Men bør jeg kjøpe dempere og fjærer da?

Justerbart er vel det beste.. men det koster jo en del..

Er en annen her inne på forumet som har s4 fanger og stasjonsvogn. Han har senket 40/40..

Jeg får sjekke litt..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo billigst med kun fjærer. Og hvis demperene du har er i god stand og det er lov å senke mer enn 40/40 uten å bytte dempere så er jo saken klar :P

Sikkert ikke så dumt å få sett noen bilder og sånt av forskjellige høyder :)

Edit: Og hvis stylinga di bygger litt mer ned enn original delene så trenger du kanskje ikke å senke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noen bilder av bilen.. Skulle kasnkje ha vasket den men det er så kaldt så jeg gidder ikke å vaske den da..

123-2356_IMG.jpg

123-2357_IMG.jpg

123-2359_IMG.jpg

123-2358_IMG.jpg

Innvendig så er ikke forsetene så pene.. regner med at de skiftes ut etter hvert..

123-2360_IMG.jpg

123-2366_IMG-1.jpg

123-2364_IMG-2.jpg

123-2361_IMG-1.jpg

123-2362_IMG-1.jpg

123-2363_IMG-1.jpg

Fikk en pris på to S4 forseter i dag.. 3000 kr + frakt

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå der ja, er det slik bilen din ser ut! :P Ser nesten ut som den er mere grå enn mørkeblå/svart men..Hadde itte tvilt noe angående S4-setene, kjøp iveg! Hva med å bytte tell nest nyeste typen skilt? Hvis det er mulig å få tak i da?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt med Ondsofa ang setene han skal selge.. men det kan ta litt tid før han skal selge dem.. også er jeg ikke nr 1 i køen for å si det sånn..

Ang skilt så skal jeg bytte ut.. Men jeg vet ikke om jeg skal prøve å få tak i de nest nyeste skiltene eller de nyeste.. Jeg veit liksom ikke helt om de nyeste skiltene er pene eller stygge:P

Det er en her på forumet som kaller deg Donald som skal selge slike seter som jeg har, bare i sportsseter.. har sendt han mail men han svarer ikke:(

Så hvis det er noen her på forumet som skal selge slike seter jeg har så si gjerne ifra!;)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førsterett på dørtrekka hvis det blir til at de er til salgs :) var samme fargen som jeg har nu så da hadde det vært supert .... jeg har samme problemet med forsetene jeg å men jeg trur jeg skal få de litt bygd opp på sidene og trekt om ...

fangerene så veldig fine ut de ... hvordan var kvalitetsførelsen i de to forskjellige merkene.. er de vært prisforskjellen som er der ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider