Gå til innhold

Vurderer å kjøpe en 94' E300TE(?)

arctos

Anbefalte innlegg

Den har stått i 2 år uten å bli brukt, blitt startet et par ganger. Har bare fått et foreløbig tilbud på den på 20 000,-. Det virker veeeldig billig, men er jo selvfølgelig noe småplukk med den. Eller har forstått det slik at bremsene ikke funker som de skal. Er forøvrig en 4matic. Noen som vet hva jeg kan få for en slik, vist jeg eventuelt skulle selge den? Skal se om jeg ikke får slengt inn noen bilder i morgen, da jeg skal og se på den.

99` Lupo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kammerat av meg hadde en slik en gang, Type veldig sliten, (motor som ikke gikk på alle sylindre, gearkasse som det rant olje av etc..)

Han fikk 20000,- for den..

Så hvis det ikke feiler den der mere enn bremser så skal det vell ikke være umulig å få igjen 50-60K kanskje når bremsene er fikset og bilen er polert osv.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har stått i 2 år uten å bli brukt, blitt startet et par ganger. Har bare fått et foreløbig tilbud på den på 20 000,-. Det virker veeeldig billig, men er jo selvfølgelig noe småplukk med den. Eller har forstått det slik at bremsene ikke funker som de skal. Er forøvrig en 4matic. Noen som vet hva jeg kan få for en slik, vist jeg eventuelt skulle selge den? Skal se om jeg ikke får slengt inn noen bilder i morgen, da jeg skal og se på den.

Heisan, hadde en 300 te bensin, ta å sjekk om 4maticen fungerer. evt en *NAf test, de bilene går for ca alt fra 20000 te 120000 :D

Nazivogn ^^ du kan få kjøpe min mercedes ;)

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1302256&username=

- volvo 240 gle

- mb 230

- mb 300 te

- opel omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider