TurboLeon Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har sett det er en som selger orginal navi til seat leon på finn.no Er det muligheter for meg og montere dette i min Leon ?? Lurte også på om det er muligheter for og bygge om fra vanlig AC til Automatisk klima ??? Er jo orginalt det også i mange leon ? Har sett under dasjen at det ligger temp målere så kan vel ikke vere så vanskelig ?? Håper på svar Mvh Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blekkmannen Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har sett det er en som selger orginal navi til seat leon på finn.noEr det muligheter for meg og montere dette i min Leon ?? Lurte også på om det er muligheter for og bygge om fra vanlig AC til Automatisk klima ??? Er jo orginalt det også i mange leon ? Har sett under dasjen at det ligger temp målere så kan vel ikke vere så vanskelig ?? Håper på svar Mvh Andreas Heisan. Tror ikke det er noe problem for deg å ettermontere en orginal nav. har dette orginalt i min leon. men du må huske at du må ha kabler, annen antenne og sånn dritt. man kan ikke spille vanlige cd fra den heller (er bare navigasjon cden som man kan putte inn i fronten/spilleren.) man må da også ha en cdveksler ( min står orginalt i hanskerommet) du må også bytte ut midtkonsollen, så du får en dobbel din midtkonsol som det heter ( skaffes billig på ebay max500kr ca) Lite tips: den navigasjonstypen du er ute etter er billigere i danmark (titt på Qxl dk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 ok. takker for svar, men hva med Automatisk klima ? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blekkmannen Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 ok. takker for svar,men hva med Automatisk klima ? vet ikke helt med klimaen.. tror det bare er å bytte, mulig du trenger en slags kabel for å koble til den digitale, men tror ikke det...?? :google G O D H E L G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg