Gå til innhold

Mercedes 190 - Karlsson interiør, tv, playstation, sentrallås, m.m.

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Hei,

En kompis av meg skal selge en Mercedes 190 - 1986.

dsc00029mp2.jpg

Spesielle ting med bilen:

Tv, Playstation, greit anlegg, bøtte seter (skinn - karlsson), senket, styling front fanger og side skjørt (litt løst på høyre side), 90deksler kun på en side.

Soltak (manuelt).

Bilen har også fjernstart/sentrallås, men den må konfigueres på nytt elns. sluttet å virke når noen knapper ble trykket på.

ingen rust som han vet om.

photo0212wp9.jpg

Interiør (karlsson skinn)

photo0215bb7.jpg

photo0210hr6.jpg

Tv i taket

photo0216lc6.jpg

prisant: 17.000kr

tlf nr hans: 924 98 618 < kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den filthy industries mercedesen ?

ja..

ps. jeg vet ikke noe om bilen, utenom at den angivelig ble brukt til bilstereokonkurranser..

ergo. ta kontakt med kenneht på telefon, jeg kan ikke besvare ting bedre enn han kan, han er jo tross alt eier av bilen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..

ps. jeg vet ikke noe om bilen, utenom at den angivelig ble brukt til bilstereokonkurranser..

ergo. ta kontakt med kenneht på telefon, jeg kan ikke besvare ting bedre enn han kan, han er jo tross alt eier av bilen nå.

Med mindre han har gjort noe spesielt med bilen etter jeg så den til salgs så er det 7k lett tjente penger :)

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre han har gjort noe spesielt med bilen etter jeg så den til salgs så er det 7k lett tjente penger :)

Jeg ser ikke hensikten med det innlegget her? :hvaskjera

SOM SAGT:

KONTAKT KENNETH om dere lurer på noe, vil diskutere pris eller what not! Jeg vet han er på utkikk etter gromdeler til volvo, så delbet med bytte er helt sikkert mulig!

Jeg vet han vil ha:

ALU felger til 240

Turbomotor til 240

Gule koni til 240

++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert skaffe bedre bilder.

Fikk de der over MSN..

Jeg har ikke så mye tid til overs selv, da jeg har mye å gjøre. Skal h øre med kenneth om han klarer å fikse noe selv. Regner med noen i slekten hans må ha digitalkamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider