PVNYHUS Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 hei lurer på hva jeg får igjen for min 1971 mod 142 som jeg har hatt som prosjekt bil. har sveset mye rust(kanaler,hjulbuer,hjulbrønner,gulv,panserfester,innerskjermer osv) og kjøpt senke sett og bremseklosser som er godkjent for 180 hk. 264 baklamper. 242 dører. fikk tak i en bakaksel som det skal være sperre i. sort skinn sete fra 264 baki. gammle recaro stoler fremme. sota ruter.bygd om til kort spak.alt følger med. sveiset listehull. div ekstra deler følger med. hva kan jeg ta for noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Bilder?:D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 er ikke noe og se på hehe er pusset ned og sparkel rundt om. men kan sende til deg på mail om ønskelig. vet ikke hvordan man legger ut bilder.. kom på att jeg hadde byttet styer ledd i forstillingen også. man hva tror du ca jeg får igjen? hva får jeg for bare bilen uten senke fjærene og bremsene +++ jeg har kjøpt ved siden av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 står jo ingen ting om motor her da. senkefjørene er ikke gullverdt heller da, sammens med bremsene da dette er å få kjøpt uten problem. mens dørene og baklyktene kansje er ett pluss da dette ikke er så lett å skaffe. selv har jeg noen 242 dører liggende. men må ikke regne med å få super mye da den ikke er lakkert. lakkerer du den er den plutselig verd mye mer. men, skal ikke være noe problem å få solgt ettersom rusta er sveisa.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 den er uten motor og gir, men kan sikkert få med noe greier der også. kan jo selge karosseriet uten noen deler også da. men vill ha igjen litt. så det sto en som var rust sveisa og grunna til 20 på finn. syntes dette var mye og lurte på hva jeg kan ta for min. jeg ga 6000 med rusta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Har du gitt opp prosjektet ditt? og hvorfor!! Har du noe nytt på gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 tja... ble bare litt lei av all tilpassing på motoren for og få den på plass og for å få det til og bli bra. man ingen har vist sin interesse så nå har jeg dytta den innerst i garasjen :) man har en 144 der også som jeg må bli kvitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 der var 144 borte... men lurer på hva jeg kan ta for 142n jeg har. sto en på finn til 20 lapper!!! får man solgt dem for det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Bilder av den ligger på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8774439&sid=12apcB9t7U233747&pos=59&tot=193&page=3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg