Rally Koffen Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Heisann, var akkurat å hadde kjøretimer da jeg møtte en Saab 99/900turbo så ut som ett rullende prosjekt. Jeg så bilen bare raskt da den passerte meg ved Vianor. Lufte hull i panseret, matt (så ut som den var nesten ferdig pussa ned) blå. Noen som veit noe om den ? Den virka litt frisk :) Mvh Glenn Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Saab 99: Saab 900: Hvilken lignet den mest på? Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 (trykk for større bilde) denne? regner ikke med det, siden den skal stå i garasje nå! kan også være denne begge skal gå i drammen Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 ingen av de henrik, og til vangen 99 blei ikke bare levert med den fronten litt vansklig da du hører psshh og kaster blikket på en saab samtidig som man får beskjed om å blinke, sjekke speiler, blindsone, og holde to hender på rattet OG gire ned :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Den nederste sabben er min gamle, solgte den i slutten av august og da forsvant den opp i dalene en plass.. Tror ikke ny eier har gjort så veldig mye med den karosserimessig enda.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg