NixGolf Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Er det noen som veit, og kan forklare meg, hva reglene sier om innførsel av bildeler fra utlandet? Har hørt så mye forskjellig om reglene, noen sier det er toll og momsfritt, mens andre sier det ikke er det osv... Prøvde å lete meg frem til svaret på Tollvesenets side, men blei etterhvert svimmel av alle paragrafene :-) Er det noe spesielt jeg må tenke på hvis jeg f. eks skal kjøpe ting på Ebay o.l, eller reiser til Sverige og handler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 jeg betalte ikke noe toll på plastikken jeg bestillte..(styling) kun moms.. hva du må tenke på fra ebay? sjekk ut hvor mange fornøyde kunder selgeren du skal kjøpe fra har. Hvor i verden han sender og befinner seg. Hvor mye frakt blir. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg