Gå til innhold

Hjelp til prisantydning?

Ranger emnet

Tebasile

Anbefalte innlegg

Hei! Sjøl om eg er blitt veldig glad i bilen min , så må eg snart selge min 90mod golf2, grunnet at eg trenger stasjonsvogn!!

Men eg veit ikkje hva som vil vær en rett og rimelig pris på denne bilen, noe eg håper dere kan hjelpe meg med..

bilen er en 90 mod, 1,8, førstegangs reg i norge i 94. den kom hit fra sverge sammen med et eldre ektepar.

3dørs bensiner m 5 trinns manuell gir.

Uten servo.

Den er kjørt 170xxx km, og det har aldri vert noe problem og få start på den i den tiden eg har hatt den. Registerreim skal skiftes på 180000km igjen.

Eg har skiftet bremsesystem (hadde den på verksted, tror dem skifta alt, inkl. håndbreksvaier, og tromler bak da alt var meget slitt)

olje og filter+plugger er skifta.

opphengskuler og foringer fremme og bak er skifta.

vindusheis(manuell) er skifta pasasjer side

lister langs vindu SKAL skiftes

Bilen blei i 2003 nylakert fra taket og ned etter herverk av en guttegjeng i stavanger, og det er bare et sted det er rust på den. det er på kanalen like under fører døra, etter at forge eiger kjørte nedpå noe.

Fikk EU godkjent den i midten av oktober i år, med bare to obs markeringer. rusten, og at ene lykta begynner og flasse inni.

innvendig er bilen helt orginal. ingen flekker eller merker på seter ol.

Utvendig er det to kosmetiske feil. -Noen har rygga på bilen bak, og dette har medført en liten bulk på pasasjer siden, bak bensin lokket. lakken er hel. forran på bilen har vi skrapt opp støtfangeren og dyttet blinklyset litt inn (pass.siden)

ellers er bilen i kjempe fin stand.

har sommerdekk og vinterdekk med til bilen, to av vinterdekka er flett nye. (standard stålfelg)

Håper noen kan hjelpe meg!

ha ein ellers fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av klenodiumet?

Litt vondt med prisantydning når man ikke har sett bilen IRL, og ihvertfall når det ikke er bilder. Men vil tippe at du kan kreve alt ifra 16-22k. Kommer helt ann på kjøper, og hvor stor interesse kjøper har for en bil. Noen tilfeller så er sikkert ikke folk villig til å gi mer enn 7-8k, og i andre tilfeller så kan man være heldig og få igjen alt for mye.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet, vondt å si noe uten bilder, men for meg så ser det ut som om du kan få en pris på bilen mellom 12 - 20 000,- kroner ut i fra beskrivelsen.

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider