Gå til innhold

Fire and Ice 2

Ranger emnet

Fire&Ice

Anbefalte innlegg

hei jeg syns bilen din var DRIT FIN fire & ice! veldig gjennomført!

Min kommentar til neon er dette:

NEON er harry på alle biler! nye som gamle, fete som stygge.

men dette er bare min mening, og jeg kommer jo fra Bærum så min mening om hva som er harry teller vel ikke :) ble matet med Mercedes helt siden jeg var liten ...

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

en av få golf2 som tok seg ut med 17" felger.. men eg må si at eg ikkje likte fangeren bak, med gitteret i..

så forresten en vw med rosa og grønne sportsstoler på vårmønstringen i år, var ikkje mye pent.. kan det ha vært noe sånt fire and ice?

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Og når begynte Mercedes å bli så stas?

I forhold til alle andre biler som finnes der ute, tenker jeg på....

når jeg har spart opp 300 laken så selger jeg goffen og kjøper en Mæsje Cab. Hvem faen har sagt VW er det feteste merket da? moro med golf gti som ungdom men det får holde

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleVik

når jeg har spart opp 300 laken så selger jeg goffen og kjøper en Mæsje Cab. Hvem faen har sagt VW er det feteste merket da? moro med golf gti som ungdom men det får holde

Haha, du sparer opp 300k også kjøper du MERCEDES??? Og i tillegg CAB? :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sheriff

Noe du aldri kommer til å få rå til lars..

Hvis jeg aldri kommer til å få råd til bil til 300k, så tror jeg at jeg går og graver meg ned. Og hvis jeg i det hele tatt hadde hatt 300k, så hadde jeg absolutt ikke kjøpt no MERCEDES...

Men med all respekt for Fire&Ice trekker jeg meg ut av diskusjonen, bærumsgutten får kose seg med mercedesen sin...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...