Fire&Ice Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by Junior High Jeg lurer på hvor mye du har lagt ut på bilen?? Da må du se bort i fra neonlysa og 90 fangere?? sann ca. Jeg har gjort alt av forarbeid på bilen selv, lakkering kosta meg 4500kr, sideskjørt 1200kr, reardiff. ca.1500kr, hekkspoiler m/bremselys 1700, div gitter 500kr, monovisker 1500kr, felger (brukt) 2000kr, grill og panserlist 1200kr. soting av 5 ruter 3000kr og glassklare lykter 1000 kr så sånn ca 18000 kr på hele bilen. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by sInnzYk takk for at du svarte :D mm, det lille ekstra til 90 fangeren bak som du kjøpte hos autospar... har du link til den? syntes den var fet.. har lyst på sånn selv.. :D Autospar.no har det meste http://www.autospar.no/znet_eksterioer_20960.htm de har to typer (en med hel åpning, og en todelt) Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 lakkering kosta meg 4500kr Er ikke det grisebillig?? Hvor?? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by Henrik_H Er ikke det grisebillig?? Hvor?? tror det sto at han gjorde det selv..... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Uansett visst han gjorde det selv så kan han få lakke min og visst han vil ;) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Sonick Vil ha fire & ice interiør - vil ha vil ha .... hadde passet glimrende til fargen på bilen min .... Jeg bare venta på at du skulle komme på banen, Sonick! :D Det hadde passet med fargen på bilen din ja. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by TurboDad Jeg bare venta på at du skulle komme på banen, Sonick! :D Det hadde passet med fargen på bilen din ja. Lenge siden jeg skrev det ...... Men et fire & ice interiør hadde passa MEGET bra til min bil :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Henrik_H Er ikke det grisebillig?? Hvor?? Han gjorde forarbeidet selv, og da koster det ikke stort mer å lakkere.... kommer selvfølgelig an på fargene da. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Hvordan er badlooken montert? Klipsa til grillen? Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Synes bilen var kjempe fin jeg. Reagerte litt på fargene på interiøret men.. Ble ett jævli fint lys av de neon rørene der.. ikkeno jalla der nei :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by pelsen Hvordan er badlooken montert? Klipsa til grillen? Lista sitter skrudd med 10 små skruer opp i undersiden av panseret. Har vurdert og sparkle ut den lille overgangen, men tror ikke det blir noen suksess, da det er stor bevegelse i denne lista. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Stephan Synes bilen var kjempe fin jeg. Reagerte litt på fargene på interiøret men.. Ble ett jævli fint lys av de neon rørene der.. ikkeno jalla der nei :) Orginale Eurolite! men vinteren har tatt livet av dem, så nå r det slutt på belysningen. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Henrik_H Er ikke det grisebillig?? Hvor?? Har en venn av meg som lakkerte, forarbeidet ble gjort selv (demontering, pussing, maskering, grunning, utretting etc.) Og alt ble montert selv også. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Helt villt nydelig........ hjææælp! Sinnsykt nice job! Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 har du lakk koden på lakken? kunne tenkt meg den fargen i grunn. Eller om noen andre har noen geniale ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg