Helios Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 LC 4V er lakkkoden.. siden det var jeg som spadde den fram sist det var bruk for den får jeg vel gjøre det igjen ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 thanks :) du kan ikke få frem flere heftige lakk koder, har litt lyst på en farge som er mye brukt på volvo c70 er vel en slags gul farge, men ingen som har noen ideer? må få litt flere muligheter på bordet før jeg bestemmer meg... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 LC 4v ja, men faktisk så er ikke fargen unik for gilfen lengre, den ble laget på spesialbestillte modeller av VW/Audi. John Kopperud (president av VW-Audi club norway) er innehaver av en 2003 model Bora en samme lakk kode. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Lakk koden er nå lagret :D Vurderer denne sterkt når jeg skal hellakkere. Hvordan er fargen i lyset? Svart, svart - lilla ? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Den er i utgangspunktet lilla, men det er veldig mange blå pigmenter i den, så den kan ofte virke blå. farge navnet er Dark Violet Pearl. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 ingen andre anbefalinger som blir fint på golf 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Fire&Ice Den er i utgangspunktet lilla, men det er veldig mange blå pigmenter i den, så den kan ofte virke blå. farge navnet er Dark Violet Pearl. Synes den bare visker svart jeg ;) Har du noen andre bilder i annet lys slik at jeg ikke blir helt overasket når jeg får tilbake bilen fra lakkering? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 ikke annet enn de som ligger på de førse sidene her på denne tråden. legg igjen mail adresse så skal jeg se om jeg får til noen andre bilder. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Kan gjerne sende noen bilder til meg: AJ9972@hotmail.com Vurderer å lakkerer bilen i denne fargen til sommeren... Mvh Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by AJ82 Kan gjerne sende noen bilder til meg: AJ9972@hotmail.com Vurderer å lakkerer bilen i denne fargen til sommeren... Mvh Andre Er det ikke sommer nå da...? Er det hvertfall 6 mil syd for deg ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Til alle som ønsker å se bilen, jeg vil være på VW-Audi treffet på våler fra fredag 19-søndag 21. Jeg og dama kommer med hvert vårt eksemplar av Fire and Ice golfen (hu kjøpte seg en forrige lørdag. så nå har vi to) Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Blitt tatt noen bilder av denne på treffet? Klør i fingra etter og se.... ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 ikke noe jeg har tatt i allefall :( Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Rånera er folk som driv me råning(kjøyring uten mål å meining) Om du har rånebil har egentli ikkje betydning for om du er rånar eller ikkje. Men eg meinar, bilar med neon, sota ruter, stort anlegg er ein rånebil. Kan vere en jævli fin rånebil. kan og vere en jævli stygg rånebil. just my 2cents Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Litt harry med neon under bilen men golf er jo en harry råne bil så det må vel gå greit på den.;) Men synes den hadde vært finer uten merker bak på bilen.. Å innredninga var helt forferdelig. Ellers fin bil.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg