acoupe Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hei, Jeg skal sette på åpent luftfilter på min skoda octavia 1.6l. Men jeg trenger en adapter med rundt uttak til luftfilter som jeg setter på "boksen" LMM (tror jeg) sitter på. Hvor får jeg tak i dette? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Samme sted som selger filter? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Samme sted som selger filter? godt mulig, men vet jeg hadde en adresse til en webside hvor dem solgte adaptere. Sikkert flere på nett som selger det? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 biltema selger hviss ikke du allerede har kjøpt Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg