[dEvil] Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 noen som har peiling på hva jeg må gjøre for å få en Golf GTi godkjent med VR6 motor?? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by [dEvil] noen som har peiling på hva jeg må gjøre for å få en Golf GTi godkjent med VR6 motor?? Må vel skifte det meste.. all ledningsnett, bremser osv.. Kamerat av meg har akkurat bygd om sin golf2 til vr6 nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 innled et seksuelt forhold med ansvarshavende for ombygginger på ditt nærmeste vegvesen! eller.. kontakt vegvesenet sin tekniske avdeling og prat med dem.. FØR du begynner. Tüv papirer på vr6 ombygging finnes i flust, men du må ikke glemme hvem som til slutt skal godkjenne bygget.. Husk også å ringe til forsikringsselskapet ditt! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzani Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 få det å funka är en sak. Men få det att vara laglit är en annan sak! Om det är samma som i sverige så går det ej regga den med vr6 motor! Siter ~ golf gti special -75 ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 må jo bygge om til 5bolt også da Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Har hørt at vr6 motoren er såpass tung at det blir helt feil vektfordeling i en golf 2... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 det er ikke noen hemlighet det nei, at vr6 motoren er tung for små biler, egner seg kansje ikke best på bane? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Respect : Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 eehhh JAH!!!!!! Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 er jo en som har byggd vr6 i lupo også så, alt er mulig Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 alt er mulig bare man har penger til det... som alt anna med bil...:D hadde planer om det selv i min gamle 2 golf, men solgte den før jeg kom så langt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg