OPEL 2RE Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har lurt ei stund nå på hvilket dekktrykk jeg skal ha for å slite mest mulig jevnt... Er 205/40/17 og sliter litt på inneren. kan være etter senkinga åg, men prøver me dekktrykk først. Helst i bar!!!:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 hm, du burde kanskje tatt en for hjul stillings kontroll.. koster ikke stort.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 senking bak fører til en syk camber alla /......\ kan ikke stille den på vectra eller calibra... ingen vits å ta bak.. selv om de berre koster ca 300 da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 hm, du burde kanskje tatt en for hjul stillings kontroll.. koster ikke stort.. Har hatt det:drive2 men det er jo så bent sier.. det er jo bak og der er det jo ikke noe det går ann å justere på. er fin slitasje framme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 senking bak fører til en syk camber alla /......\kan ikke stille den på vectra eller calibra... ingen vits å ta bak.. selv om de berre koster ca 300 da. Men det er ingenting å gjørde altså utenom å eventuelt kjøpe camber kit?? spanderer ikke det på den:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 når du senker bilen uten å ta hjulkontroll så vil hjulen se slik ut oven i fra /......\ (styrestagene vil presses ut da bilen blir lavere og endre spissingen på bilen din) en hjulkontroll vil nok hjelpe på :-) kan være at den ene siden er litt utenfor camber men vil ikke tro at det er så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 når du senker bilen uten å ta hjulkontroll så vil hjulen se slik ut oven i fra /......\ (styrestagene vil presses ut da bilen blir lavere og endre spissingen på bilen din) en hjulkontroll vil nok hjelpe på :-) kan være at den ene siden er litt utenfor camber men vil ikke tro at det er så mye Har vært å godkjent senkesettet så har me andre ord hatt spissing. å slitasjen e BAG... dr va d ikkje någe å stilla på itte d eg har forstått/lest meg t... /.....\ såg sånn ud framme ja før eg tog spissingå men framme e at gudd nå... men eg tenke på om lufttrykket kan ver me t at det slide skjeivt på inneren bag lurte derfor på ka dekktrykk foke har for mest mulig jevn slitasje(205/40-17) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Får ikke montert camber kit på stiv aksel. Du må bare leve med det evnt finne en ny aksel siden din kanskje har fått seg enn smell en gang. Camber forandrer seg ikke bak på vectra med stiv aksel, den fjærer kun opp og ikke inn Jeg kjørte med ca 34pund på vectran min med 215/40-17 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Får ikke montert camber kit på stiv aksel. Du må bare leve med det evnt finne en ny aksel siden din kanskje har fått seg enn smell en gang.Camber forandrer seg ikke bak på vectra med stiv aksel, den fjærer kun opp og ikke inn Jeg kjørte med ca 34pund på vectran min med 215/40-17 Okei.. så du seie at hvis akslingen hadde vært sånn an va når an va ny så hadde d ikje vært problem med skjeiv slitasje på dekket etter senking?? 34pund blir i bar??:angelsmili: har ingen peil på d dr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Senking eller ikke har ingen ting å si med problemet ditt. Kan være det blir litt feil spissing, men da må du ta av navet og shimse det opp mot ankerplata for å rette det. ca 2.1-2.2 bar tenker jeg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg