stig89 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 skulle koble baklykta mi så så alle tre pærene nede lyste hele tiden. kobla en ledningsstump fra den pæra som lyste og skulle ta den bort til den som ikke lyste for å se om det funka, på halvveien mista jeg ledningen og den gikk til jord... Da slutta det å lyse i hele baklykta:D Det jeg lurer på er om jeg trenger ny lykt, eller om det er noe annet jeg kan gjøra? :D Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Regner med at kun pæra har gått.. Derimot hvis det ikke bare er pæra: Er det de STORE baklyktene? Eller de litt mindre? Hvis det er de litt mindre, så har jeg to liggende hvis du finner ut at du behøver... Bare at den høyre er litt knust i bunnen (som er grunnen til at jeg byttet til de store selv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Sjekk sikringen til baklysa du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 jepp, var sikringen;) :P hehe! burde vel egentlig klart å tenke det sjøl.. men får skylde på at det var mørkt og jeg egentlig var dritt lei, så når den slutta å lyse gikk jeg bare inn i varmen:P Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Sikkringer på baklyktene ja.. Hvor stor sikring sitter der orginalt? På de storelyktene.? For har 6kjørelys og 8bremselys på delebilen/bruksbilen min nå.. Jeg ble stoppa pga en skikkelig breisladd her for noen dager siden.. Heldigvis så fikk dem en mld i øret.. Men de nevnte at lysa mine ikke funka bak.. Sikringen min så sånn ut: 40A sikring som ikke har ryki.. Men smelta :s Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 mener det er 10 A for lys og slikt. er den rød så er det 10. blå er 15. gul er 20 tror jeg. uansett så står vel dette merket i sikrings dekselet ditt. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 mener det er 10 A for lys og slikt. er den rød så er det 10. blå er 15. gul er 20 tror jeg. uansett så står vel dette merket i sikrings dekselet ditt. Min var hvit. husker ikke hvor mange ampere det er men..! Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hvit er 8 A... hmm.. Men godt gjort å smelte den i alle fall.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 mener det er 10 A for lys og slikt. er den rød så er det 10. blå er 15. gul er 20 tror jeg. uansett så står vel dette merket i sikrings dekselet ditt. Rød er 16 A =) Mener jeg da men.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Det rekker at det er dårlig kontakt i sikringa for at den skal bli så varm at den deformeres. Hvis det bare er litt av kontaktflata på sikringa som er i kontakt med holderen må all strømmen gå gjennom bare et lite område på sikringa og det blir varmt. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg