kentiver Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Lurer litt på hva jeg kan kreve i pris for bilen min. Kjøpte den i 2005 da en gammel dame har hatt den før meg. Betalte 15000 for den da, hadde gått ca 150 000. Så etter det så har jeg; Byttet dempere å satt på Gule koni (senket 40\60) Fått ny framrute Montert nye 90" Fangere Sotet ruter Satt inn Corrado framstoler Modifisert dørtrekk for å passe høytaller Satt inn anlegg. Grei cd spiller, fram og bakhøytaller, samt 12" Alpine S Sub. Montert Øvre stabstag Montert G60 bredding Montert China håndtak Neon lys i gulvet framme Lakkert en del småting inni bilen i bilens farge Tatt eu kontroll i Januar, ingen feil Skiftet skiver \ bremseklosser framme Montert Helt nytt simons effektanlegg satt på Artec Cup 15" felger (Men de blir antageligvis solgt utenom nå) Nye vinterdekk Emblefri grill List over grillen Montert Tåkelys Eneste feil med bilen er den vanlige tikkinen som bruker å være i golf. Og har et lite problem med startern ,men den skal byttes før eventuelt salg. Har gått ca 196000 nå. Håper på å få ca 20 000 for bilen, men blir det for mye?=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Sett 22 000 du i annonsen, så rimelig greit ut den bilen!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Uki=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg