Gå til innhold

Mer hk!!

Ranger emnet


[dEvil]

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så du slang opp en tråd om VR6 her... kan jo kjøpe den så har du mer HK med en gang. NBS selger VR6'ere for 30.000,-

 

ELLER....

Porting, stempler, K&N filter, topp, effektanlegg, grenrør, sinte kammer, turbo ++

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [dEvil]

 

har ikke peiling... hvordan finner jeg ut det da?? hva er mest vanlig på en 88` GTi 8v da??

 

sjekk motorkoden din, den står trykt på blokka, rett under toppen, bak store vannslangen som går mot radiatoren din (Fra blokka).

 

jeg husker ikke om 88 har k-jet eller ei

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [dEvil]

 

går det ann å sette på luftmengdemåler på GTi... blir så fet en lyd...

 

GTI med Digifant har jo det som standard. Det samme har 1,8T, Polo GT osv. Blir ikke noe fet lyd av det. Men med luftmassemåler kan du enklere sette på konfilter

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [dEvil]

 

er det dumpventil det blir så fet en lyd av da???

 

Nja.. heh.. ikke i en golf GTI da denne har veldig liten bruk for dump. men i turbobiler så "lager" den fet lyd. men en GTI 8v motor med Konisk filter, fetere eksos og en ålreit kam burde jo gi rå lyd.. med forgassere i stedet for innnsprut vil du nok få enda fetere lyd

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

 

Nja.. heh.. ikke i en golf GTI da denne har veldig liten bruk for dump. men i turbobiler så "lager" den fet lyd. men en GTI 8v motor med Konisk filter, fetere eksos og en ålreit kam burde jo gi rå lyd.. med forgassere i stedet for innnsprut vil du nok få enda fetere lyd

 

Har hørt/sett ett eller annet sted her på forumet at man kan bruke forgasser fra en audimotor... husker ikke hvilken men..

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Dumpventil lager en PSSSSSH lyd når den slipper ut turbotrykket.

 

Hvis det var det du tenkte på?

 

vet at det blir en PSSSSH lyd jah... men det er noe som er fetere...høres ut som det er en ugle under panstret...hehe

hvar er type-r dekaler forresten... tror dere det bli kostende

å bygge om moteren for å få mere hk og fetere lyd??? eller er det best å kjøpe g60 motor å smekke inni...??

Audi S2 2.2 20v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår