Gå til innhold

Mer hk!!

Ranger emnet

[dEvil]

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by [dEvil]

hehe... trur d æ å jah...

men takk for hjelpen...har noen peiling på hva det kan koste å bygge om slik da??

Skjønte det sånn at det var K-jetronic på bilen din. Prøv å åpne luftfilterboksen din 1-2 cm opp, sånn at lufta går utenom filteret hvis du skjønner. Så ruser du motoren litt, da skal det bli en ganske fet lyd. Sett tuten på en flaske inn så du holder luftfilter boksen åpen. ta deg en kort tur. (ikke på grusvei) :-)

Ikke kjør uten luftfilter permanent. Dette er bare for å teste. Det sier seg selv, men jeg bare sier det.

Hvis du liker den lyden, er det 2 måter så vidt jeg vet du kan få den på. en måte er å ta ut filteret. å lage noen store hull nederst i luftfilterboksen, Ellers så kan du jo montere det koniske k&n luftfilteret med rør inn til den originale luftfilterboksen. og fjerne det originale filteret. Men på K-jetronic må du beholde luftfilterboksen originalt.

Bare nevner, at på Audi 5'erne m k-jet uten turbo. syns jeg luftfilter lyden blir skikkelig fet når man gjør dette inngrepet.

Golfen blir ok da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kan jeg få kjøpt dette kon filteret??? eventuell pris??

Du kan få kjøpt det fra Strove

http://www.stroevemotorsport.nl/airfilters.htm

169 EURO eller ca 1800,- NOK pluss frakt

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kan jeg få kjøpt dette kon filteret??? eventuell pris??

mulig k&n filteret som passer i luft filter boksen din er billigere. så kan du skjære hull i bånn av boksen i tillegg. Med tanke på at man kan rense filteret så går det jo kanskje ann å invistere i det da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å kjøp et konfilter som de har på http://www.caprizonetuning.com da???funker det dårlig el?? noen som har erfaring med det??ganske billig da..

Problemet er at du ikke får montert det konfilteret på gti'n din..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider