Skitfjæra Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 er det INGEN som har Chevelle?? Vi har er en gjen som kaller oss "A-body Builders, Norway".. hovedsete i trøndelag. 64/65 Chevelle som "tema"..:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Sjefen bygger '66 Chevelle cab.. Det meste nytt, og alt blir gjort 110%! Ramma ble faktisk lakkert 2 ganger fordi han mente at den var for lite matt første gangen :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjåens mekaniske Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 jeg har en 70 chevelle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 jeg har en 70 chevelle Me2! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjåens mekaniske Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 nice... og like mange dører som min har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 nice... og like mange dører som min har! Ett must! 4 doors, no waiting! ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 jeg har en 64 chevelle 2 dht ss bil ... store planer for bilen men ting tar tid ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Bra Slegga. Skulle nesten tro bilen hadde røyka, så høy som den er....:omfg hi hi ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Vet det går/gikk en Chevelle i Stavanger/Randaberg/Tungenes området. Etter det jeg hører sliter han litt med motoren, men bilen er vanvittig pen! Og lyden er helt fantastisk. Jeg vet ikke modell, men det er en cab. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Bra Slegga. Skulle nesten tro bilen hadde røyka, så høy som den er....:omfg hi hi ;) hehe ja høy nå ja men ikke når jeg er ferdig med den ... skal ha på 2" drop spindler og fikk kjøpt felger med dekk nå 14"foran og 15" bak ... tror det blir rette stuket hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flammekaster'n Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 JG har chevelle ! 1969 mod...er det mange 69'ere i norge? dem er isåffal vansklige å finne.. Siter TE71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 ej også he Chevelle. mi e ei 67 2dht 396BB SS-clone ser omtrent slik ut nå: var slik før jeg begynte å skru. rart, men til mere eg skrur, til mere blir det å skru.. skal fikse d siste rust-dritten på ramma, så skal jeg prøve å få sandblåst og grunna den før jeg skal til bardufoss den 17 januar.. (Hæren/CSS-bataljonen) så skal golvet og annen rust på karosseriet være fikset forhåpentligvis iløpet av januar.. og da får vi se om jeg fortsatt sitter i bardufoss, eller om jeg får skru bil :) forresten, så ligger det endel flere bilder HER også er det en prosjektlogg inne på prosjektforumet ca. her Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjåens mekaniske Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Du er ikke den eneste som har funnet ut at det kommer mere å skru på etterhvert som man skrur. Men det retter seg vel etterhvert, forhåpentligvis!. Har hatt min Chevelle i 10 år og nesten hvert år har det blitt feil på bilen som har gjort at jeg ikke har kunnet kjøre hele sesongen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SS400 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 er det INGEN som har Chevelle?? Vi har er en gjen som kaller oss "A-body Builders, Norway".. hovedsete i trøndelag. 64/65 Chevelle som "tema"..:-) Joda,det er flere som har! Jeg har en -71 2d ht.Er (var) en orginal bil med 307. Nå sitter det en -69 350LT1 i den, og en preppa TH350. Er snart ferdig med all rustsveisinga.. Blir hellakkering til våren.Mesteparten av interiøret blir også byttet, samt allt av gummidetaljer. Mye arbeid! Bare den blir ferdig til årets POWER MEET i Vesterås.. Noen som har tenkt seg bortover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Joda,det er flere som har! Jeg har en -71 2d ht.Er (var) en orginal bil med 307. Nå sitter det en -69 350LT1 i den, og en preppa TH350. Er snart ferdig med all rustsveisinga.. Blir hellakkering til våren.Mesteparten av interiøret blir også byttet, samt allt av gummidetaljer. Mye arbeid! Bare den blir ferdig til årets POWER MEET i Vesterås.. Noen som har tenkt seg bortover? 10 års jubileumet mitt der til sommeren. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg