flammekaster'n Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 BILDER AV chevy chevella mi:: Siter TE71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oysteinbno Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hei, jeg har en 64 SS Cab. Bilen er under rullende oppbyggingg. Jeg har byttet alle foringer i for- og bakstilling. Alt av styrekuler, opphengskuler og styrestag er byttet. Bakakselen er en 10 boltet med diffsperre. Den har jeg byttet lager og simmeringer i, samt montert alt nytt i bremser. Motoren er en 350 4-boltet, som er borret 0.30 og montert et 383 stroker kit fra Maddog Racing and Fastengineparts. Har også montert Megasquirt innsprøytning. Bruker et TPI innsug med Ford 42 lbs racing dyser. Har kasrroseri og cab å fikse på igjen på bilen. Blir vel å bestille cab fra USA i vinter tenker jeg. Bilder finnes på http://www.nax.no/users/bardevik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevelle Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei jeg har prøvd å skriveinn men kann ikke se det enda tar det tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevelle Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei i gjen ja.. Jeg har en chevelle 71 mod 4 door.Som jeg tilbringer mye tid sammen med.Motor er 350 4bolt,borra 0,30 avbalansert,world sportmann II topper,edelbroc scorpion II innsug,holly 750,flowtec headers,morosso tenning.Preppa 350,10 bolt sperre med 3,23 utv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Må bare slenge in en chevelle-video, litt å varme seg på i vintermørket..Hjelper litt..., ikke sant skitfjæra?? http://s119.photobucket.com/albums/o122/scallopshelge/?action=view¤t=raboc_presents_2fat_2furious.flv Varmer sånt ja! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hei jeg lurer på om det er noen som har vert borti 12 bolt med 28 splainc på stikkakselen.? Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ikke jeg.... Har 10-bolt sjøl. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbjørn Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 er det INGEN som har Chevelle?? Vi har er en gjen som kaller oss "A-body Builders, Norway".. hovedsete i trøndelag. 64/65 Chevelle som "tema"..:-) Jeg har en 4-dørs 70 chevelle som kan betegnes prosjekt. Kjørbart, men ikke lekker. Bytter fra sekser til V8 i disse dager og håper på første turen til helgen. Jeg er også bosatt i Trøndelag, Lottobygda. Her går det i alle fall 3 stk 4-dørs cheveller. To 68'ere og min 70. Tror faktisk det er en 2-dørs også, men kjenner ikke til årsmodell. Siter 2000 Volvo S40 1,8i 1999 Volvo V70 2.0LT 1970 Chevrolet Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69chevelle Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 JG har chevelle ! 1969 mod...er det mange 69'ere i norge?dem er isåffal vansklige å finne.. Jeg har en 69 SS-clone. Nettopp fått tak i den....:thumb Siter 96 Bmw 520/528i 88 Mercedes 300TD 4 matic 69 Chevrolet Chevelle SS-Clone 67 Pontiac Firebird Convertible Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Jeg har en 69 SS-clone. Nettopp fått tak i den....:thumb Velkommen inn her da! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvelo Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Får slenge meg med her jeg og, har hatt bilen siden 1999 og begynner endelig å bli sikker på hvor jeg ønsker å ta bilen videre. Skal gjennom en større oppgradering nå. Sitter en 96 LT1 med org. innsprut i den, utenom det er det svært lite spennende med den slik den er nå. Forresten Ratata, hvor kjøpte du felgene til bilen din? Jeg må ha nye felger og dekk snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Får slenge meg med her jeg og, har hatt bilen siden 1999 og begynner endelig å bli sikker på hvor jeg ønsker å ta bilen videre. Skal gjennom en større oppgradering nå. Sitter en 96 LT1 med org. innsprut i den, utenom det er det svært lite spennende med den slik den er nå. Forresten Ratata, hvor kjøpte du felgene til bilen din? Jeg må ha nye felger og dekk snart. Hallaisen! Handla felgene hos Sharif, i 2004 tror jeg. Passe BMW 5-serie. Bakdelen er at det er litt feil ET/innpress. De skulle vært lengere ut. Prøver med 1" spacere i år. Og dekka ble handla på gamle CI-Service i Fredrikstad. Må vel snart leite etter nytt sett. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvelo Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hallaisen!Handla felgene hos Sharif, i 2004 tror jeg. Passe BMW 5-serie. Bakdelen er at det er litt feil ET/innpress. De skulle vært lengere ut. Prøver med 1" spacere i år. Og dekka ble handla på gamle CI-Service i Fredrikstad. Må vel snart leite etter nytt sett. Fornøyd med dekkene eller? Er litt i tvil hva slags dekk jeg skal velge. Lurer på om det kanskje blir Toyo hos CI i Fr.stad (nå Megahjul), de du har eller evt. Nexen/Roadstone som jeg har hørt skal være bra på tørt føre i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Jeg er veldig fornøyd med dekka, og de har overraska på våt vei. Sitter godt. God holdbarhet oxo, syntes jeg. Har kjørt endel på Rudskogen nå, mest sporkjøring, og er fremdeles masse mønster igjen. Kjører ca 1:16-runder der. Handla dem oxo i 2004. Er i litt sånn forberedende modus for evt. bytting av dekk (kan jo fort kjøre de istykker...) og har fått tips om dekk fra Maxxis, MA-Z1. Rimelig dekk, med bra performance. Ca halv pris iforhold til f.eks. Pirelli P Zero Rosso, iaff i min dimmensjon da. Oxo at den lokale dekksjappa her skaffer de da. Evt. andre rimelige dekk som kan være bra er Marangoni Zeta Linea, & evt. Mythos, og Cooper Zeon 2XS. Ellers andre med godt grep, f.eks: General Exclaim UHP, Michelin Pilot Exalto PE2, Bridgestone Potenza RE750, Vredenstein Ultrac Sessanta, Nokian Z, Kumho Ecsta SPT. Dekkvalg er ikke alltid lett, men kommer jo seff. ann på hva man skal bruke de til. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvelo Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ja, det er ikke lett, er så mange meninger og ikke så mange gode tester. Jeg har planer om å kjøre litt på rudskogen i år eller til neste år avhengig av hvor fort jeg blir ferdig med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg