MartinGR Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Skal kanskje overta en 87 Honda Civic Shuttle 1.6. Hvis jeg overtar denne har jeg tenk å gjøre en del ting med den. Det jeg lurte på var om noen hadde linker til bilder av andre modifiserte civic shuttler. Trenger litt inspirasjon... takk for svar:) Identisk bil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Vet det er en Shuttle i EF squaden på honda-tech. Mange bildesider å gå gjennom, men du kan prøve å søke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinGR Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Fant ut at det var en 92-mod ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Bare å søke på kule shuttles på google det, funni mye rart der jeg ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Potensiale i disse. Litt inspirasjon her, Martin :P Kan begynne med dette ekstremt senkede, matt sorte eksemplaret. Hard! Et annet eksemplar, stålfelger FTW! Legg merke til interiøret som består av kun ett racingsete samt de to midtstilte eksospottene. Burde få liv i den kjedelige Civicen. Denne liker jeg veldig godt, enkelt, men effektivt. Her har du en søt en, senket med H&R-fjærer. Etter det jeg skjønte, en turbo'd VTEC maskin (mer om den her Større-enn-standard felger. Denne er mycket pen, med Watanabe RS eller replikaer (?). Se bortifra koppholderen og du har et relativt hot interiør. Et bling motorrom, RHD også. Ganske sikker på at dette er samme bil som den med RS-felgene ovenfor, med ny eier. Pent Gule lykter utgjør stor forskjell En nært perfekt Shuttle. Også med turbomaskin, sleeper Tøffe saker. Yummy! Artig eksemplar, sjekk motorrommet! Strøkent interiør, ser det ut som. En Shuttle in action Enda en. JDM (fra Nagano)! In true camper style Nam! Wagons kan også brukes slik: En annen JDM-sak. Cleant, må jeg si. Rosa felger, alt går. 2X Shuttles Pen sak (med Evo VIII i bakgrunnen også) Shuttle er en vinner, uansett hvordan du snur og vender på det. Boksformen gjør en mod'ed Shuttle enda mer spesielt enn en vanlig mod'ed bil, det er få som gjør noe med dem, men fordi det er Hondaer er de både lette å skru på, billige i drift og deletilgangen er stor. Shuttle FTW! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinGR Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Oi dæven! Her var det en del ja! Hehe takk skal du ha! mye å ta tak i her... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mugen har jo mye rart til shuttle har jeg funnet ut, ikke at det kommer som no overraskelse men ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Mugen har jo mye rart til shuttle har jeg funnet ut, ikke at det kommer som no overraskelse men ;) Link? :D Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 her er mange av di på gildene over å mere til ;) har likens bil selv ;) http://www.hondacivicwagon.com/ Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg