Gå til innhold

Slow'n Low Pedal Scrapers!!

Ranger emnet

RickART

Anbefalte innlegg

"ok".

Jeg kritiserer som du, om du ser deg etter, ser IKKE noe som helst annet enn språket. Dersom jeg var ute etter fjortisser hang jeg utenfor ungdomsklubben.

Yo, this bike is tha shiznit.

Edit: Er det vinter 11 mnd i året i Vestfold? Har ikke merket det.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager det var ikke meningen å sette i gang noen krangel om hvem som skriver penest eller hvor folk kommer i fra.

Jeg ville bare hvise dere hva jeg og flere faktisk har som hobby. Og det er en meget fornøyelig hobby. Dere burde prøve...

Jeg legger ved et stk. fotografi av noen av syklene i vår sykkelklubb.

dyno_vs_homebuildt.jpg

Håper dere liker hva dere ser og at dere kan være så vennlige å ikke krangle om andre ting her på denne tråden. På forhånd takk...

:phatyo

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder av andre tøffe sykler!

<iframe name="free photo and video sharing by myphotoalbum.com" width="470" height="170" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" src="http://slownlow.myphotoalbum.com/albumscroll.php?set_albumName=album01"><a href="http://www.myphotoalbum.com">MyPhotoAlbum free photo and video sharing</a></iframe>

Klikk på linken for å se flere bilder fra vårt fotoalbum!

..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si annet enn at disse syklene er utrolige kunstværk :) hvordan er de å sykle på til vanlig da ?? er mest ute på cruse tur om kvelden eller brukes de daglig

Blir vel for det meste slow'n low cruising.

Ikke spes. glad i oppoverbakker.

Men det gir deg en meget god følelse å sitte på dem...

You should try it sometime!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man kjøpt trike sykkler i norge da RickART

Tror nok ikke det. Det er ikke det største utvalget her på berget for så spes ting. Prøv www.lowriders.no

Det er mye lettere å kjøpe ting i utlandet. Det desidert kuleste hvis du vil ha trike er å kjøpe en Dyno Roadster ramme og så skjøpe en trike bakstilling fra f.eks. www.bicycledesigner.com

Når du har gjort det så må du si ifra for da!! :-)

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider