Gå til innhold

camberjustering til polo mk3

Ranger emnet

ballemann

Anbefalte innlegg

å bytte til lenge fjærer foran hjelper ikke noe.. bare juster spissinger foran du, så er alt i orden med mindre noe er skeivt i forstillingen din. da er det jo bare å bytte det ut. Camber er ikke justerbar på noen måte på disse bilene, og justerer seg ikke noe særlig ved senk heller, så den skal være grei.. juster spissingen din, det holder..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal sjekke spissingen ja. Har hatt flere lave poloer, og aldri hatt nevneverdig problemer med at dem blir slitt mye på innsiden.

http://www.vwtuningsalzmann.de har slike fjærbeinslager du leiter etter, har vel også http://www.g-laderseite.de. Sorg Motorsport har også...

Jeg har kjøpte meg bære bruer fra salzman med justering på , de koster litt med det hjalp litt, men ikke så mye da jeg har senket min med fjærer 100mm og 80mm bak.

PS. selv med disse vil det ikke bli hundre prosent riktig, men bedre en med orginale armer.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Passat

Projekt Bora

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpte meg bære bruer fra salzman med justering på , de koster litt med det hjalp litt, men ikke så mye da jeg har senket min med fjærer 100mm og 80mm bak.

PS. selv med disse vil det ikke bli hundre prosent riktig, men bedre en med orginale armer.

På min blå hadde jeg problemer med at den fikk positiv camber, noe som resulterte i rufsete sving egenskaper og større slitasje på dekkene enn normalt.

Hvor mye statisk camber som er ideelt, kommer helt an på hvilket understell som står på, og hvor mye bilen krenger. Men å ha 2 grader så begynner man virkelig å merke forskjeller på hvordan bilen oppfører seg

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men må må vell ha allt innenfor rammene når man skal godkjenne senkesettet hos biltilsynet? derfor jeg må ha det på det rene :P

Min er godkjent med camber utenfor grensen, da det ikke kan justeres......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider