Gå til innhold

Dele erfaringer ang forskjellige Audi 100/A6 (c4)

Ranger emnet

QuattroMan

Anbefalte innlegg

Gjest Peder Ferjebilettør
Du får kjøpt billige skjermer på veng..

Jeg derimot har hatt bilbrann i dag :( Blir lenge uten bil no ja :/

Gammel Audi og elektronikk kan DØ!

Oi, ka så skjedde? Store skader? Huske godt når det begynte å ryka av min ein kveld. Sette ein støkk i deg det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir nok reparert regner jeg med. Fikk slukt det før det ble skader på karosseri og slikt - men deler av ledningsnettet må byttes med litt plastikk og sånt regner jeg med. Begynte å ryke noe jævlig, så plutselig var det fyr og flamme under pedalene. Fikk røska opp panseret og slengt av det dekselet opp i motorrommet - og under reléboksene nedi der kom det osende masse røyk ut..

Det hele starta rett etter man starta bilen og begynte å skrape isen av bilen. Ganske skummelt. Om det hadde skjedd et annet sted hadde jeg kanskje ikke fått slukt det fort nok. Får håpe forsikringssaken går fort unna.. Tungt uten bil når man har gjort seg så avhengig av den

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir nok reparert regner jeg med. Fikk slukt det før det ble skader på karosseri og slikt - men deler av ledningsnettet må byttes med litt plastikk og sånt regner jeg med. Begynte å ryke noe jævlig, så plutselig var det fyr og flamme under pedalene. Fikk røska opp panseret og slengt av det dekselet opp i motorrommet - og under reléboksene nedi der kom det osende masse røyk ut..

Det hele starta rett etter man starta bilen og begynte å skrape isen av bilen. Ganske skummelt. Om det hadde skjedd et annet sted hadde jeg kanskje ikke fått slukt det fort nok. Får håpe forsikringssaken går fort unna.. Tungt uten bil når man har gjort seg så avhengig av den

Var bra du fikk slukket det da! Noen ide om hva som begynte å brenne slik at andre C4 eiere kan være oppmerksomme på det?

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Var bra du fikk slukket det da! Noen ide om hva som begynte å brenne slik at andre C4 eiere kan være oppmerksomme på det?

Nei, dem er ikke sikker på hva det var. Noe elektrisk feil var det værtfall..

Taksten på skaden ble på 39.000 kr. Sinnsyk pris for noen oppbrente ledninger :(

Bilen blir derfor spiker :anger: :fucku: :chairshot :oohh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, jeg synes utrolig synd på deg Cozzie, miste en så fin bil på grunn av noen brente ledninger er kjipt.

Men får du lov til å ta noe av innredningen i den med deg? Sånn som lykter, seter, ol.

Begynner å bli veldig skeptisk til alt sammen nå. Har hørt rundt på forskjellige bilforetninger over hva markedsprisen på denne bilen ligger på - og har presisert at det er C4 modell.

Svaret jeg får er 18000-20000!

Vis meg den C4'n med Quattro du får for 20.000 kr

Får brev fra forsikringa med tilbud på hva jeg får tilbakebetalt etterhvert. Frykter det værste nå

Dersom de følger samme strømmen ser jeg ikke annet enn å beholde bilen å reparere den selv med en delebil som sikkert koster like mye som "markedsverdien" ligger på.

Skal høre med forsikringa om hva man kan dra ut av bilen og. Kan jo selge den i deler for 20.000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist og høre cozzi er en del billige biler og deler i sverige litt langt unna for deg kansje,jeg bor 3 min unna grensen og handler en del der, du får en hel

audi 100 2,3 quattro fra 12 lapper og oppover,event el nett og diverse deler for en rimelig penge,kan være behjelpelig med og finne noe hvis det blir aktuelt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli veldig skeptisk til alt sammen nå. Har hørt rundt på forskjellige bilforetninger over hva markedsprisen på denne bilen ligger på - og har presisert at det er C4 modell.

Svaret jeg får er 18000-20000!

Latterlig! For ca 1 år siden hadde jeg en skade på Sierraen jeg hadde, vart taksert til 38000 (som selvsagt var mer enn bilen var verdt), han jeg snakket med sa at det var jo en meget pen sierra, men like vel en sierra, alt i alt, jeg fikk 22 000 og fikk beholde bilen :) Skulle dermed virkelig tru at du burde ha fått mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider