duppen Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Jeg har nå i tankene om å få importert min Audi 1,8 tq før nyttår dette grunnet alt snakket om nye avgifter etter nyttår.. Noen som virkelig vet hva som skjer og om d i d heletatt skjer noe.. Finnar ikke svar noen steder :bok: :usuck: Har hørt rykter om at bensin biler øker me mer enn 20% :puke: Dersom d skjer noe må jeg jo nesten ta beina fatt å få gjordt noe ganske så fort.. Håper på noen raske svar Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Vet ikke om det er over 20%, men de øker betraktelig ja.. dieselbiler synker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Jeg har nå i tankene om å få importert min Audi 1,8 tq før nyttår dette grunnet alt snakket om nye avgifter etter nyttår.. Noen som virkelig vet hva som skjer og om d i d heletatt skjer noe.. Finnar ikke svar noen steder Har hørt rykter om at bensin biler øker me mer enn 20% Dersom d skjer noe må jeg jo nesten ta beina fatt å få gjordt noe ganske så fort.. Håper på noen raske svar Halla, Bensin biler vil øke i pris fra og med 1.jan 07, mens diselbiler synker i pris, det er fordi regjeringen har bestemt å fjerne avgiften på slagvolumet, og heller sett inn avgift for CO2-utslipp. Og desverre, har bensin biler mer CO2-utslipp enn diselbiler, derfor de øker i pris! Btw.her har du en liten kalk. som regner import. avg.for deg! For 2006:http://www1.vg.no/dinepenger/kalkulator/kalkulator.php?id=17487 For 2007: http://www1.vg.no/dinepenger/kalkulator/kalkulator.php?id=17491 Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 takk takk Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg