Gå til innhold

242 under oppbygging

Ranger emnet

SStande

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker mats:D hehe,kommer nok ikke til å gjøre noe jeg angrer på.. tror jeg da:/ hehe,ikke godt å vite:p er ikke mye rust på bilen heller..:D du vet forresten ikke hvem karina på fåvang er? kjører en hvit volvo 240..

for de som fremdeles vil ha bilde så kommer det snart..!! jeg her ikke kamera så jeg må låne fattern sitt i morgen.. da kommer den bilder..!!

jeg kan røpe litt av planene da..: fjerne ALL RUST!! sveises å gjøres skikkeli!! så blir det vel hellakkering bare jeg får råd til det.. fargen blir nok volvo ocean blue med perlemor.. 2 seter halv bur og en liten egen vri på dashen:p

motor og drivverk holdes nok hemmeli enn så lenge.. hehe:D skal se å få ordnet noen bilder i løpet av morgen dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har de store begynt..!! nå har jeg ribbet bilen invendig allt unntat dashen for å se om det var noe mer kjeks der.. var litt i gulvet bak men ikke mye:D fjerning av asfaltmatter er påbegynt..

det er forresten ikke noen som vet en effektiv måte å fjerne de mattene på? er et sannt he*****..!!

i dag når jeg er ferdi på jobben så blir det å fjerne dashen å begynne såvitt å planlegge hvordan jeg vil ha det.. så blir det å begynne å sveise gulv.. med elektroder:( elektroder sux..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har de store begynt..!! nå har jeg ribbet bilen invendig allt unntat dashen for å se om det var noe mer kjeks der.. var litt i gulvet bak men ikke mye:D fjerning av asfaltmatter er påbegynt..

det er forresten ikke noen som vet en effektiv måte å fjerne de mattene på? er et sannt he*****..!!

i dag når jeg er ferdi på jobben så blir det å fjerne dashen å begynne såvitt å planlegge hvordan jeg vil ha det.. så blir det å begynne å sveise gulv.. med elektroder:( elektroder sux..!!

Varmepistol og skrape har jeg hørt skal være bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider