240Rallye Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Bare legg inn bilder her du.. Så klikker vi oss nok inn på den igjen senere :) Ikke meningen å være grinete her Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 men da lager jeg en ny tråd nå jeg er klar for bilder Ja, for all del.. Lag enda fler tråder.. Som om det ikke er nok tullinger som må ha 7-8 tråder, for hver lille ting de lurer på.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 nå er det vel på tide med litt bilder:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Denne har ikke akkurat vært veldholdt, men er nok ikke så altfor ille å redde. Skal bli spennende å følge med på:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 nei det skal jeg love deg:p er ikke så mye rust da:p kunne vert verre:p hele bilen har vert rullet sort en gang:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 du har endel å fikle med en stund framover nå steinar! skal bli moro å se på..men har du ikke ett sted du kan være inne? ellers blir det mye leddgikt på deg etter vintern:P Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 så ut som en del jobb ja! men er du entusiast er vel ikke det noe problem! ;) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 jo da har så jeg får vert inne men ikke før på en liten stund enda.. fattern skal skifte understellet på audien sin så da er verkstede opptatt en stund:p fikk gjort mye på bilen i dag... mangler bare å skjere ut gulvet bak så er det bare å begynne å sveise.. skal ta flere bilder i morra når det er lyst:D fortsettelse følger:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Grattis!!:) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 hei hei.. nå er det vel snart på tide med e liten oppsummering igjen:D har masse bilder nå.. mangler bare å legge de ut.. har fått gjort mye siden sist:D:D å i helgen blir det mer:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 du har en del å gjørra her ja.. har du no planer for denna eller? Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 ja,har mange planer for bilen:D eller det er jo ikke så kjempe store planer da men har jo en tendens til å av litt:D blir å fjerne alt av rust(sveises) blir hel lakkert såklart siden dritten har vert rullet sort..:( bilens ordinal farge er hvit.. går nok for ocean blue... skal skifte til nyere front og bakenden blir en egen vri.. litt styling skal på(ikke for mye,blir stggt da..!!) racing look blir det inni bilen med bur og egen vri på dashen:D motoren holdes hemmeli enda:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 er ikke akkurat mye respons å få her da:! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 ny bakende ja mye jobb det.. Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg syntes det var mye rust på den første min, men det var ingenting i forhold til denne. Har du en bra plass som du kan stå å sveise alt dette eller? Mange timer jobb her. Rusthull i panseret, hvordan går det ann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg