Gå til innhold

242 under oppbygging

Ranger emnet

SStande

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet hvor trangt det er med en Chevy smallblock nedi der, hvordan du får plass til både motor, styring og hjuloppheng med så diger motor forstår jeg ikke. Headers er det ihvertfall ikke plass til...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare drite i det å sette inn en 426 hemi i volvoen, du har ikke sjangs...

Har du noen gang sett en 426?

En kompis av meg har en charger med hemi, det er så trangt der at du må nesten være trollmann for å få på headers, og volvoen er trangere en den.

Men skal du ha rørramme uten innerskjermer og bare skal kjøre rundt på tunet så går det kanskje...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går hvis man vil, hadde du sagt det hvis han ville ha inn motoren fra en Buick Eight? Dette er like usansynlig!

For de som ikke vet, så har overnevnte Buick en rekke-åtter...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det bli jævli trangt..!!!! men ikke noe som heter at de ikke går..!!! er bare utfordring..

her sett en hemi ja.vet at de ikke akkurat er små,men jeg har alt klart!! har til og med tegna de så å si i riktig skala..

hehe,dere skal ikke bekymre dere så mye folkens,ikke bra de:D kan fort få grå hår av de:p der kommer masse masse bilder skal dere se.. har gjort en del på bilen i dag å tatt masse bilder:D:D men får ikke lagt de inn på dataen for kabeln min er dårli:(:( får tak i ny snart..

ALLE gryna jeg har går med til bilen for tiden... er dyrt:D:D hehe:p

er forresten ingen som vet om en hemi 426 motor til meg?.. har lett endel selv å funnet en go del.. blant annet i sverige men det var så j**** langt oppi:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...