zuhr Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ja, da har jeg endelig fått skaffet meg en audi :) Hadde tidligere en Golf III 96modell 1.6L Slenger ut noen bilder. Det er en 98modell Den har kjørt 140000KM Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den, men skal ihvertfall ordne med noe "fetere" felger. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Pen bil! Få deg facelift lykter fremme, 18" felger, senking, simons eksos og toning av ruter... så har du en nydelig bil! Ta en titt rundt på de andre trådene i A4 seksjonen, så finner du kanskje noe inspirasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ser bra ut dette! :) Får ta en tur ut idag så jeg får kikka på udyret.. :) Går som 98-modell, ja, de bytter årsmodell etter fellesferien i Tyskland som regel, siden den brukes til omstilling av maskiner til de nye bilene.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Pen bil! Få deg facelift lykter fremme, 18" felger, senking, simons eksos og toning av ruter... så har du en nydelig bil! Ta en titt rundt på de andre trådene i A4 seksjonen, så finner du kanskje noe inspirasjon! Takk :) Ja, har de samme idene som du kom med der, tenkte se litt på nye vintersfelger, noen som har noe tips? 195/65/R15 Ser bra ut dette! :)Får ta en tur ut idag så jeg får kikka på udyret.. :) Går som 98-modell, ja, de bytter årsmodell etter fellesferien i Tyskland som regel, siden den brukes til omstilling av maskiner til de nye bilene.. :) Jess, det må vi få til :) Okey herlig, takk :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Kvitt deg med tredekoren så blir det bra xD Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Anelgg anlegg og atter anlegg=) Få deg det! Du kan bygge heftig anlegg i en A4! Styling er bortkasta penger:P hehe..(nå får jeg sure svar:P).bruke 20 tusen kr på noe man ikke kan nyte:P men et heftig lydanlegg, det kan man nyte det!!! (både bygging og lytting=D) Men uansett, fet bil!!! Og har du masse spenn, styl bilen:P Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 grattz med ny bil :) pen den der! blææ til innvendig treverk :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Grattis, gjør som rune sier, mange tråder her på hvordan du kan trimme og justere bilen din. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Takk :)Ja, har de samme idene som du kom med der, tenkte se litt på nye vintersfelger, noen som har noe tips? Jeg har stål 15" med 205/65/15 eller no.. funker fett det. selvom pirelli pigga mine er diskuterbare:p Har bare vanlig stål på vintern da jeg våkner og ser ut vinduet på bilen hver dag, skitten og jævlig, og mister all motivasjon:p Derfor jeg må få meg et garasje prosjekt for vinteren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Anelgg anlegg og atter anlegg=) Få deg det! Du kan bygge heftig anlegg i en A4!Styling er bortkasta penger:P hehe..(nå får jeg sure svar:P).bruke 20 tusen kr på noe man ikke kan nyte:P men et heftig lydanlegg, det kan man nyte det!!! (både bygging og lytting=D) Men uansett, fet bil!!! Og har du masse spenn, styl bilen:P hehe, har greit anlegg som jeg tenkte flytte med meg fra golfen. ENig med at anlegg hører med, er noe spesielt med god lyd i bilen :) Jeg har stål 15" med 205/65/15 eller no.. funker fett det. selvom pirelli pigga mine er diskuterbare:p Har bare vanlig stål på vintern da jeg våkner og ser ut vinduet på bilen hver dag, skitten og jævlig, og mister all motivasjon:p Derfor jeg må få meg et garasje prosjekt for vinteren! hehe, synes de jeg har nå skjærer hele bilen. Dem er faktisk så fæle at jeg blir gørr av å se på dem :) Grei tid med prosjekter nå :D Takk for tilbake meldinger da ! :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Koster vel ikke så alt for mye for et sett med 15" lett metall eller alu. felger? Ser jo tusen ganger bedre ut enn de orginale stål felgene:puke: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Koster vel ikke så alt for mye for et sett med 15" lett metall eller alu. felger? Ser jo tusen ganger bedre ut enn de orginale stål felgene:puke: hehehe. Agree. :puke: Tittet litt på de her: Felg informasjon: 175085 Merke: ALKATEC Beskrivelse: 7X15 EXTREME X1 5X112 ET35 eller ET45 Anbefalt dekk str: 195/65R15 215/60R15 Ringsett: AK 72,0>57,1 Bolter: 14X1,5 Pris: Vår pris: 660 kr inkl. mva Det er på interdekk, Lillehammer. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Var jo helt greie de til den prisen :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Var jo helt greie de til den prisen :) Var det jeg tenkte også, vet ikke hva interdekk skal ha for "montering" Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 flott bil, litt felger og dekk gjör seg jo. Og om du skal tune saa holder det med moderat tuning til en framhjuls dreven bil. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg