Baba_Loui Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Takker, skal kjøpe like felger selv.. Så lurte på om jeg skulle gå for ET42 eller ET35 siden man får de med begge dele. Bilen min er forløpig orginal så da vil vel ET35 ta seg best ut uten å subbe? Sorry offtopic. Bilen min er forresten en A4 99 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Kjøp 35, ser mye bedre ut. Forøvrig har Jørgen 235-dekk på RS4-2-felgene, ikke 225 som er mer normalt (og mer egnet om du skal senke).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre21 Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 hei lurte på en ting, har kjøpt meg en audi a4 1.8tq avant 97modell. den er chippet til 196 på chip. lurte på å kjøpe en større turbo og dump ventil. er det noen som vet hvilken turbo jeg kan kjøpe? vil ha rund 250 hk, om jeg kjøper ny turbo må man chippe den på nytt og kjøpe større dyser?:P takker for all hjelp jeg kan få:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg