zuhr Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 www.superstyling.no http://www.streetdesign.no/ Takker, den siste fungerte ikke ;p Jeg har helt møørke på mine, er ganske fint, legger ikke merke til dem engang!Jeg tok bare å spratt de av, spraya sotespray fra BilXtra på INNSIDEN, og satte de på igjen, ble bra resultat. Kosta meg ca ingenting. EDIT: Så vil altså da anbefale deg å kjøpe svarte;) Det ble veldig bra, må nok skaffe meg svarte, men de blinkerne dine går vel ikke igjennom noen eu-kontroll? Blir finest flyt når alt går i et, og ikke skjærer seg slik som de orange. Var ikke sånn de jeg så, men de der var mye finere :DSkal jeg jammen meg bestille derfra i stedet! De ser ikke så dumme ut de :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Prøv igjen;) http://www.streetdesign.no/ Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Prøv igjen;) http://www.streetdesign.no/ Takker :) Veit noen om enn kan bruke "s3 felger" på a4? Hørte at det muligens var ulik boltsirkel. Og at s3 og tt gikk omhverandre. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Tror ikke det passer, eller etter hva jeg har sett, er en egen tråd på forum om boltsirkler på forskjellige biler;) Se her =) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=56399 Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Tror ikke det passer, eller etter hva jeg har sett, er en egen tråd på forum om boltsirkler på forskjellige biler;) Se her =) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=56399 fant ut litt, iflg ETKA har S3 5x100, mens A4 har 5x112 men det går vel kanskje med noe spacere. men uansett, kjekk link thanks :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 gratulerer med ny bil:D synd du gikk fra oss golf-guta =0) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 gratulerer med ny bil:D synd du gikk fra oss golf-guta =0) Han har gått over til rett side av VAG ;) hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 gratulerer med ny bil:D synd du gikk fra oss golf-guta =0) hehe, har ikke falt fra enda, har golfen stående til salgs ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 fin bil det :) blir bra med litt snax på den veit du :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 fin bil det :) blir bra med litt snax på den veit du :) takk :) litt små fiksing hører med. Har ikke helt begynt enda, siden jeg ikke har fått solgt gamle bilen enda. Men jeg står litt å vipper mellom hvite eller svarte sideblinkere :watchout Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Men jeg står litt å vipper mellom hvite eller svarte sideblinkere :watchout Tenke deg selv, vil du ha de synlige på siden,eller ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Noe som kanskje slår enn fort etter handling av en turbomotor er at enn kan montere dumpventil, og få denne "råe" lyden. Er dette mye jobb? er det noen fordeler, ulemper på dette? Hva koster det? Kan et filter gjøre noe av samme lyden? effekt etc? Hva slags erfaringer sitter folk med som enten har dumpventil eller kun filter? Noe sier meg at dette innlegget kan virke noe "fjortis" men nå lurer jeg litt på hva enn kan hente ut av dette, hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Tja, updates på bildefronten Bilder tatt av Marvil :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Fete bilder:) Og ikke minst FETE sko! Like mine! Uansett, få deg simons eksos på bilen, brennkvikt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Noe som kanskje slår enn fort etter handling av en turbomotor er at enn kan montere dumpventil, og få denne "råe" lyden.Er dette mye jobb? er det noen fordeler, ulemper på dette? Hva koster det? Kan et filter gjøre noe av samme lyden? effekt etc? Hva slags erfaringer sitter folk med som enten har dumpventil eller kun filter? Noe sier meg at dette innlegget kan virke noe "fjortis" men nå lurer jeg litt på hva enn kan hente ut av dette, hehe Sett på et filter og chip den. Så vil du få grom kvitrelyd... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg