_eSOo_ Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 må si at du burde ha facelift lyktene de er så mye finere å de ser ikke så jalla ut som angel lykter... vldig bra de bildene du har tatt :) lykke til videre Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 På de lyktene Rune hadde bilde av må du lage koblingen fra gamle lyktekontaktene til de nye som er på de lyktene. Ville også tru du får ferdig lednings overganger på Audi. Tenkte noe som tok minst mulig tid, plug and play, bare sette inn de samme koblingene som er fra før :) men angel eyes er jo en smule oppbrukt, skal være enig i det, hehe må si at du burde ha facelift lyktene de er så mye finere å de ser ikke så jalla ut som angel lykter... vldig bra de bildene du har tatt :) lykke til videre Takk skal du ha. Æren av bildene skal gå til Marvil, han er en røver på bilder :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 For å spørre litt dumt, finnes ikke andre ting enn facelift og angel eyes hovedlykter? Webutikker som selger dette? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hva skulle det vært som var pent hehe :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Har jo de orginale lyktene da, pre-facelift. Finnes vel noen utgaver av de å. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 ja det er vel det :) angel passer ikke syns jeg Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hva skulle det vært som var pent hehe :) Var det da, bare tenkte på om det fantes noe annet. Kunne vært artig å se hva det var isåfall, hehe Har jo de orginale lyktene da, pre-facelift. Finnes vel noen utgaver av de å. Hvordan ser dem ut? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Tja, gjorde en liten poleringsrunde heromdagen. Merket at det trengtes :) Ellers har jeg bytta til mørkesideblinkere. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hvordan ser dem ut? Akkurat samme som de lykta du har, men de finnes i sort og klart glass og med angel eyes i sort eller chrome. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Akkurat samme som de lykta du har, men de finnes i sort og klart glass og med angel eyes i sort eller chrome. aha, og http://www.streetdesign.no selger dem dydeligvis ;p hehe Bare plug and play dette? Trenger ikke skjære noe på siden, slik som på faceliftlyktene? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hehe, sikkert flere steder som selger. Men Streetdesign folka har så mye rart på sidene sine, så jeg bare henta det der :P Ja, du bare dytter de inn der lysa dine sitter nå. Trenger ikke kutte heller. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ble bra med en poleringsrunde gett. Du har nice bil asså zuhr:) Men savna litt bumpershine på spylerdysene;) Syns du skulle gå for face-lift-lykter hvis du har guts til å skjære! :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ble bra med en poleringsrunde gett. Du har nice bil asså zuhr:)Men savna litt bumpershine på spylerdysene;) Syns du skulle gå for face-lift-lykter hvis du har guts til å skjære! :D Takk for den, polering skader ikke, ser ihvertfall at ikke møkka sitter slik som den gjorde. Ja, sier noe der glemte av det helt, dem blir litt bleike =P hehe, var det da, om jeg har guts. =) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Huff, må si jeg ikke liker de nye skiltene:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Huff, må si jeg ikke liker de nye skiltene:( Hadde tenkt å hente meg klistrelapp foran flagget, liker fontene, men så har jeg aldri fått somlet meg til det, biltilsynet har så fine åpningstider ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg