Popp Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Lurer på om noen har hørt om merket og om det eventuelt er bra i forhold til pris? QXL link Edit; mener om noen har erfaring eller vet noe om kvaliteten på produkta fra merket, trenger ikke være akkurat samme forsterkeren Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Man får det man betaler for enkelt og greit. 3200 watt og 100 amp sikring er helt feil, samla maks effekt på denne vil bli ca 1200 watt, tar jeg ikke feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Man får det man betaler for enkelt og greit. 3200 watt og 100 amp sikring er helt feil, samla maks effekt på denne vil bli ca 1200 watt, tar jeg ikke feil. Njaaa... tenkte heller på om noen hadde noe å si på kvalitet og slikt på produkta. Vet det der med sikringer og slikt, og 1200W er vel da hva den kan ta inn konstant ved 12Volt uten at sikringa ryker, men du må huske at forsterkeren har kondensatorer og slikt som laddes opp, og tømmes når de tar max effekt, så max effekten vil vel ligge høyere enn 1200W ved 12V tar jeg ikke helt feil, og så er jo heller ikke laddespenninga på bilen 12V ;) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Du tar nok feil, kondensatorne gir ingen høyere effekt, de helper bare til å klare å levere den fortere. Normal hvilespenning på et bilbatteri er 12,6 volt. Normal ladespenning er 13,8 - 14,4 volt, så du kan gange det med 100 amper som sikringen er, så kan du trekke fra ca 50%, som er hvor effektiv en klasse A/B forsterker er, sånn ca. Den generelle kvaliteten på disse produktene er svært lav, det gjennspeiler prisen de kan selges for på f.eks QXL. Skal du ha noe som er så billig, ville jeg heller sett på soundmagus, som komplett.no selger. Der er nok kvaliteten langt bedre enn på disse "no-name" produktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Du tar nok feil, kondensatorne gir ingen høyere effekt, de helper bare til å klare å levere den fortere. Normal hvilespenning på et bilbatteri er 12,6 volt. Normal ladespenning er 13,8 - 14,4 volt, så du kan gange det med 100 amper som sikringen er, så kan du trekke fra ca 50%, som er hvor effektiv en klasse A/B forsterker er, sånn ca. Den generelle kvaliteten på disse produktene er svært lav, det gjennspeiler prisen de kan selges for på f.eks QXL. Skal du ha noe som er så billig, ville jeg heller sett på soundmagus, som komplett.no selger. Der er nok kvaliteten langt bedre enn på disse "no-name" produktene. Oki, bare lest litt rundt på noen tråder her og forstått det slik, men uansett ikke jeg som skal ha forsterkeren, var en kompis som lurte på, jeg kjører alpine jeg;) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg