hildegard Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Halo! dette er den mest velykka modden jeg har gjort... den ble så bra! ORG:[ IMG]http://i140.photobucket.com/albums/r14/takin91/Dodge-Charger_SRT8_Super_Bee_2007_1.jpg[/img] MOd: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 du trenger ikke komme å snakke om hvor "gode" folk er når du ikke klarer så veldig mye bedre til å ha "kjempe" mye erfaring.... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ser desverre utrolig godt hvor du har endret ting.. Fargeforskjeller etc..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 ja viss du blir kvitt den farge greia.... så blir moddene bra.. mne seg godt kor du har klippa og lima berre og fortsette øvelse gjør mester... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Helt enig! Men bruttern må bare fikse litt på "smudinga"! eller er bilen kul! Hadde ikke hatt noe i mot å kjøre en slik bil jeg! =) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Ett stort forslag... trykk på R tasten på tastaturet.. ( smudge) Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg