Gå til innhold

SUV kjører fra lambo! haha

Ranger emnet

Bjune

Anbefalte innlegg

Jeg snakker ikke om meg selv, hadde aldri giddet å legge sååå mye arbeid og penger i et vrak for å få det til å gå fort :puke:

så da vil du at alle skal gå og kjøpe seg helt nye m3, m5 og m6?

da sier jeg: Hva er poenget med det? Kjøpe nye biler kan alle gjøre bare de har pengene...

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da vil du at alle skal gå og kjøpe seg helt nye m3, m5 og m6?

da sier jeg: Hva er poenget med det? Kjøpe nye biler kan alle gjøre bare de har pengene...

Jeg har ikke sagt det. Mitt poeng var at JEG synes ikke det er noe WOW at en buss/van elr hva det er forbikjører en aston martin eller porsche.

Etter alt arbeidet og alle pengene som er lagt i den bussen så kan den knapt kalles noe buss..:shake

Var ikke ment som noe angrep på bilbyggere..d er greit å ha en "hobby" :rolleyes:

===> BmW ///M Power <===

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt det. Mitt poeng var at JEG synes ikke det er noe WOW at en buss/van elr hva det er forbikjører en aston martin eller porsche.

Etter alt arbeidet og alle pengene som er lagt i den bussen så kan den knapt kalles noe buss..:shake

Var ikke ment som noe angrep på bilbyggere..d er greit å ha en "hobby" :rolleyes:

Hvis du ikke syns det er imponerende så kan vi vel bare si at du ikke vet hva det går ut på. Da blir jo meningen din litt svak...

PS: Hadde det imponert deg mer om den kjørte forbi en Skyline kanskje?:rolleyes:

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke syns det er imponerende så kan vi vel bare si at du ikke vet hva det går ut på. Da blir jo meningen din litt svak...

PS: Hadde det imponert deg mer om den kjørte forbi en Skyline kanskje?:rolleyes:

Okej.Du som vet hva det går ut på. Si meg da,har den bussen mye med en buss å gjøre?? Om dette prosjektet vet jeg det som står på deres hjemmeside, hverken mer eller mindre. Jeg ser at de har 40 "medlemmmer", dvs samarbeidspartnere på bilen, og hvis du blar gjennom bildene så ser du egentlig det som var poenget mitt...veldig mye arbeid, veldig mye tid, veldig(?) mye penger...ikke noe pent resultat,men de kan kjøre forbi en porsche :hvaskjera

Men som sagt, vi er alle forskjellige

ps: om det er Skyline elr Porsche har ikke noe å si

===> BmW ///M Power <===

Lenke til kommentar
Del på andre sider