Gå til innhold

noen som har erfaring om blazer s10 -88 til 94 modell..??

Ranger emnet

skims

Anbefalte innlegg

gode biler som holder lenge.

lite feil og solid sammensatt er det jeg har fått høre fra fler.

desverre mange som sammenlikner disse bilene med chrysler,dodge,plymouth caravan/voyager merkelig nok.

Vel, solid og solid, men den funker da..

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte og si at det var en 4x4...

Har hatt en 88 model i mange år og har akurat kjøpt en 91-92 model og er derfor kjempefornøyde med disse bila, tusler og går, billige deler etc. robust konstruksjon, girkasser/fordelingskasser er hentet fra storebror k5 så alt er nesten overdim, løp og kjøp. Skal selge den ene min for 10 lapper int?????

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv litt nysgjerrig på blazer selv. Hvordan er det med rust? var og tittet på som var veldig god å kjøre men litt for mye rust..

Noen som gidder å forklare meg forskjellen på en vanlig blazer og s10?

S10 er vel det som en kaller euroblazer, mindre en vanlig Blazer K5.

25955_68894000.jpg

K5 har kun blitt levert med v8 ennten diesel eller bensin.

1990-94-Chevrolet-S10-Blazer-93124161990107.JPG

S10 har blitt levert med rekke 4 v6 enten 2.8 liter eller 4.3 liter. først 2 dørs siden 91 med 4 dører.

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en 88 model i mange år og har akurat kjøpt en 91-92 model og er derfor kjempefornøyde med disse bila, tusler og går, billige deler etc. robust konstruksjon, girkasser/fordelingskasser er hentet fra storebror k5 så alt er nesten overdim, løp og kjøp. Skal selge den ene min for 10 lapper int?????

er egentlig ute etter en som er i litt skikkelig stand.. (som koster sikkert mye mer en 10 lapper...) men hvis du har bilde så kan jeg jo ta en titt på den..

jag gasar tils det rasar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er egentlig ute etter en som er i litt skikkelig stand.. (som koster sikkert mye mer en 10 lapper...) men hvis du har bilde så kan jeg jo ta en titt på den..

Bilen står i Drammen og jeg skal prøve å få hentet den i løpet av neste uke, bilen er EU godkjent til 2007. den har en del mangler så som tenningslås, oillekasje etc. derfor prisen, men bilen går og som en vinterbil er den OK, men noen skjønhet er det ikke, noe rust, bilder kommer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står i Drammen og jeg skal prøve å få hentet den i løpet av neste uke, bilen er EU godkjent til 2007. den har en del mangler så som tenningslås, oillekasje etc. derfor prisen, men bilen går og som en vinterbil er den OK, men noen skjønhet er det ikke, noe rust, bilder kommer senere.

venter spent.....

jag gasar tils det rasar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider