Gå til innhold

Et lite ener-prosjekt fra min sin side

Ranger emnet

708 Racing

Anbefalte innlegg

Fargen på bilen min er som nevnt her lofotengrün L61H, bilen ovenfor som forøvrig kalles lusa er manillagrün L63Y, som bilen min også var før jeg lakka den opp.

Skal du ha andre orginalfarger i samme duren har du

Santosgrün LA6A, Lidogrün LA6B, Viperngrün L96N eller Kolibrigrün L99Y å velge mellom.. de to sistnevtne er forøvrig metallic...

Einsere kom også med Cliffgrün L61A og Baligrün L62A , men disse blir nok litt lnagt unna camo-grønn om man kan si det sånn...

Her er forøvrig et bilde du kanskje ser fargen min bedre på

kopiavseasonfinaletq4.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samlet seg noen høytalerelementer opp igjennom tidene, så på denne bilen fant jeg ut at det var på tide med noe gjennbruk.

image.php?id=00225465&h=00B4&w=00B4&crop=2&options=YToxOntzOjU6ImNvbG9yIjtzOjU6IndoaXRlIjt9

Pioneer DEH-P5800MP

ts_h871.jpg

Pioneer TS-H871

SPS-1329S.jpg

Alpine SPS-1329S

sps6939s.jpg

Alpine SPS-6939S

1052914725.jpg

Lightning Audio B1.65C

Dette var utvalget jeg fant, så får vi se hva vi får til av det... Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg så smått begynt med stereodelen, og startet med å tilpassen dekslene i døren for å få inn de småe Pioneer høtalerne bak 4" *6" dekselet.

Tok Noen bilder, så dere ser hva jeg har gjort...

Bilde008-1.jpg

Dekselet sett bakfra.

Bilde009.jpg

Slik skal høtaleren stå.

Bilde011-1.jpg

Lagde noen braketter av stål.

Bilde014-1.jpg

Bilde018.jpg

Punkta fast non skruer fra undersiden, bygde opp litt med en mutter på hver plastpinne, så lima jeg alt med sika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider