Gå til innhold

Min Golf Gti : )

Ranger emnet

zzyber

Anbefalte innlegg

hehe ja liker bilen , tror den kan bli kul til slutt;)

får se..

har ingen jobb atm så har ett problem eller to

Hehe, hvordan klarte du og miste jobben da?:D

Er ikke store problemet og skaffe seg jobb i en kiosk/bensinstasjon eller noe da..

Digger interiøret ditt! Bytte?:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, hvordan klarte du og miste jobben da?:D

Er ikke store problemet og skaffe seg jobb i en kiosk/bensinstasjon eller noe da..

Digger interiøret ditt! Bytte?:D

hehe

bilen vurderes solgt gitt,,

pga jobb situasjonen..

men om jeg ike får dt jeg vil ha for den, står den fint der den står ; P

finner vel en løsning, blir bare litt lite med penger og leve på =P

mistet den ikke egentlig, men lærlinge nemda klikka da jeg sa jeg ikke var sikker på mitt valg,,

dessuten hadde de gitt meg plass på MC når jeg skulle være på bil (delelager)

og ingen ledige plasser på noe verksted så , ble til att komunen hevet kontrakta mi i dag, og jeg står med sjegge i postkassa

:puke: :hvaskjera

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg beholder bilen blir dt felg bytte til sommeren i alle fall

liker ikke rs4 II felgene så de skal selges,

http://www.sharif.no/default.asp?Folder=161&IdProduct=1878

disse skal på planen handles inn i løpet av våren

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

bilen vurderes solgt gitt,,

pga jobb situasjonen..

men om jeg ike får dt jeg vil ha for den, står den fint der den står ; P

finner vel en løsning, blir bare litt lite med penger og leve på =P

mistet den ikke egentlig, men lærlinge nemda klikka da jeg sa jeg ikke var sikker på mitt valg,,

dessuten hadde de gitt meg plass på MC når jeg skulle være på bil (delelager)

og ingen ledige plasser på noe verksted så , ble til att komunen hevet kontrakta mi i dag, og jeg står med sjegge i postkassa

:puke: :hvaskjera

har de lov til det da!??

hvor gammel er du? første gang du går lærling? rett fra skole?

da har du vel krav til læreplass eller? kommunen sitt ansvar å finne læreplass til deg?

mulig jeg tar rævva feil her nå, men mener eg hørte noe sånt, når vi hadde om dette på skolen!

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1645673']har de lov til det da!??

hvor gammel er du? første gang du går lærling? rett fra skole?

da har du vel krav til læreplass eller? kommunen sitt ansvar å finne læreplass til deg?

mulig jeg tar rævva feil her nå' date=' men mener eg hørte noe sånt, når vi hadde om dette på skolen![/quote']

heh de har krav på og prøve

vis ikke hadde alle hatt plasser sant?

men er bare kluss nå og jeg står uten inntekt, gjør alt jeg kan for og få noe annet, men ekke bare bare..

skal gå skole igjenn så blir dt samme hva jeg finner. men hadde vært greit med noe som man tjente greit på slik att jeg fikk blitt kvitt litt gjeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke jeg, seriøse bud. men prøver og beholde den tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeah xD

jepp sender en mld da

hadde egentlig bestemt meg for felger

men får selge de jeg har først;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt litt uflaks i helga , vindusviskera mine har hoppa ta et eller anna så de funker ikke,

noen som har vært borti noe lignende?

Lyden forsvinner oxo fra høytalerene foran : o

døra mi må justeres

Bilen offører seg rart når den får fart har jeg funnet ut, rister og suser

sideskjørte mitt datt av bak , heldigvis da jeg sto i et kryss så fikk festet det, men må prøve og lime på nytt..

har oxo mistet ene hovedlys pæren, noen som vet sokkel og hvor de selger pærer med ganske blått lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det var mye på en gang. Det er sikkert bare småting! :) Men, du... Seriøst.. De putene til beltene, jeg vet at dette har vært oppe til diskusjon før, men la meg gi deg et nytt syn på det:

Du har det lekkreste interiøret man kan få til en VAG. Du har en fet bil med all ære det medfølger. Du har belteputer som det står "SPORT" på, de er gule og røde og passer ikke inn med NOE av det du har der. Kanskje sorte/blå MOMO-puter dersom du ABSOLUTT skulle hatt noen, men det der ser bare Europris ut. Sorry, men det måtte sies! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det var mye på en gang. Det er sikkert bare småting! :) Men, du... Seriøst.. De putene til beltene, jeg vet at dette har vært oppe til diskusjon før, men la meg gi deg et nytt syn på det:

Du har det lekkreste interiøret man kan få til en VAG. Du har en fet bil med all ære det medfølger. Du har belteputer som det står "SPORT" på, de er gule og røde og passer ikke inn med NOE av det du har der. Kanskje sorte/blå MOMO-puter dersom du ABSOLUTT skulle hatt noen, men det der ser bare Europris ut. Sorry, men det måtte sies! :)

WOOOOOOORD!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA en liten ny update;)

har nå hatt oljeskift det var jo en billig afære

Orginal filter 101,-

Castrol olje 849,-

men det gjorde susen tenker jeg;)

har oxo byttet pærer foran, var litt trangt men gikk greit.

sku fikse vindusviskern min, muttern hadde dutti av motoren der. så fikk den da på etter mye klunder da jeg ikke fikk av den ene viskerm så fikk ikke opp det dekslet skikkelig.

men gikk etter masse om og men det oxo ;)

så det var masse negativt ang belteputene mine.

er mest for og få litt kontrast baki dt da.

hadde liggende fra hondan:)

men skal byttes ut, skinn hørtes kult ut men ikke fått regga meg på vacn forumet enda pga har ikke slik nettbank kode de krever

så får se på det siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider