Gå til innhold

Gardermoen


Compom

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by boXer

 

hahaha traff et sårt punkt eller? :ass

 

Du kjørte ikke engang på lørdag du? Så poenget med å grine var å 'forsvare' cosswort sitt navn ellerno?

Vel jeg mener å huske det var en boble der som kjøre 2-3 sekunder raskere en Cosswortene?!

 

nænænænænæ :cocain: lol lol

 

hvor mye veier en boble i forhold til en cosse da :)

91' Cosworth 4x4

og 50% eier av en 74 consul coupe

 

X 86 Escort Xr3i

X 90' Sierra 2i CL(X) (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Vet ikke hva en Sierra veier jeg... Har det noe med saken å gjøre?

 

den veier vel rundt 1100-1200kg

 

det vil jo ha det...en bil på f.eks 800kg med 2-300hk

vil ha jo bedre aks en en på 1300kg med samme antall hk...

91' Cosworth 4x4

og 50% eier av en 74 consul coupe

 

X 86 Escort Xr3i

X 90' Sierra 2i CL(X) (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så koselig at vi har sånne hyggelige mennesker som klarer og holde en fornuftig diskusjon her på forumet!!

 

"LA OSS ALLE SAMMEN KLAPPE FOR SAPPHY"

Skarpingen her på forumet :)

 

om det er urettferdig at boble er kjappere ,, so be it.. dumt av de som stiler med tung bil på dragrace og blir sure når de taper :) da har de bomma helt :)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Compom

Moro at Cosworthene rulet Gardermoen og.... Var jo pokker meg Escorter og Sierraer overalt!!!

 

Det var absolutt verdt turen!

 

 

 

GO BABY GO!:op

 

Kåssvort?? hva r det for noen biler? så det var en haug med stygge biler, tror det stod Ford på dem eller noe, og er ikke det de bilene som kommer originalt med dårlige foringer og kast i skivene??... enkelte folk eier tydeligvis ikke smak når d gjelder bil...

 

Mye annet fett der..... men kåssvort? kan ikke huske å ha sett noe slikt... sikkert ikke noe å legge merke til alikevel.

1997 Audi A8 (S8 wannabee)

1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no)

2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei......

 

Var ikke meninga å skape no splid her, gutter...

Men siden jeg er litt svak for cossier så ville jeg bare rette en liten "takk" til cossie-eierne som tok turen til GArdermoen, og ga oss som ikke har råd til en slik en litt å sikle på...

 

 

Også kan man jo føye til at det vel ikke er så veldig mange cossier som er bygd kun for å kjøre 402/201 m... Det er vel bane som gjelder her i gården, og der er det vel ikke så stor tvil om hva som ligger i toppen...

 

Ikke boble vaffel doh

'95 Ford Mondeo 2.0 Stv.

'95 Kia Sephia GTX

 

x '92 Ford Escort RS2000

x '87 Ford Escort CL 1600

x '89 Ford Escort GLS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dere resultatene fra Gardermoen, derekan jo også gå inn på http://www.bilsport.se for å se mer.

 

Klass 1, Framhjulsdrift utan överladdning

Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot

1. Kjell Martinsen 15,234/145,55/2,346

2. Patrik Leinonen 15,334/145,16/2,333

3. Tobias Wrigby 15,452/145,95/2,341

4. Rickard Jansen 15,879/142,11/2,562

5. Richard Thorvaldsen 16,770/133,00/2,522

6. Jimmy Soler 16,834/132,35/2,458

7. Per-Willy Johansen 16,835/136,36/2,929

8. Svein Eriksen 20,165/111,11/3,188

 

Klass 2, Bakhjulsdrift utan överladdning

Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot

1. Sondre Harvestad 12,240/184,30/1,980

2. Per Berg 13,237/169,81/1,981

3. Tina Vangen 13,435/173,08/1,949

4. Daniel Karlsson 13,620/161,19/2,019

5. Jon Roar Ulstad 13,630/164,13/2,248

6. Marcus Naessen 13,691/159,29/2,018

7. 2108 13,954/160,24/2,053

8. Folke Haug Pettersen 14,150/151,69/2,056

9. Toni Kouva 14,245/159,76/2,310

10. Marcus Andersson 14,860/143,24/2,112

11. Tom Arve Solberg 15,521/151,69/2,255

12. Arve Levang 15,593/142,86/2,384

13. Espen Karlsen 15,655/142,11/2,267

14. Paal Brantzeg 15,780/130,43/2,214

 

Klass 3, Framhjulsdrift med överladdning

Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot

1. Mattias Holmgren 11,686/203,01/1,938

2. Patrik Eriksson 11,793/203,01/2,044

3. Christian Höglund 12,303/184,30/1,868

4. Robert Johansson 12,352/190,81/2,085

5. Göran Svensson 12,361/184,30/2,023

6. Marcus Tobiasson 12,506/188,15/2,089

7. Johannes Karlsson 13,042/174,19/2,103

8. Niklas Wiksten 13,117/180,00/2,208

9. Fredrik Bengtsson 13,448/191,49/2,348

10. Mattias Hölström 13,489/166,67/2,178

11. Jonas Gustavsson 13,526/179,40/2,416

12. Mikael Svedberg 13,686/166,15/2,193

13. Martin Karlsson 13,747/166,67/2,259

14. Mikael Gottfredsen 14,120/162,65/2,271

15. Peter Carvall 14,349/164,13/2,425

16. Geir Rene Johansen 14,428/160,71/2,374

17. Tommy Utengen 14,620/162,65/2,463

18. Mikael Andersson 14,676/157,89/2,336

19. Kai Moeller 14,772/157,89/2,467

20. Mathias Valkonen 15,150/146,74/2,405

21. Björn Holmberg 15,227/155,17/2,592

22. Rickard Benjaminsson 15,478/146,74/2,567

23. Tommy Grundström 16,289/138,11/2,676

 

Klass 4, Bakhjulsdrift med överladdning

Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot

1. Lene Mereth Nielsen 11,346/187,50/1,686

2. Petter Killingberg 11,639/197,08/1,889

3. Frode Engelund 12,368/190,81/2,227

4. Anders Standal 12,658/184,93/2,179

5. Jan Kjetil Nyen 12,921/173,63/1,981

6. Paal Berg 12,972/181,21/2,465

7. Frank Tore Evensen 13,226/176,47/2,297

8. Frode Hansen 13,454/166,67/2,141

9. 4100 13,458/172,52/2,252

10. Joel Olsen 13,620/186,85/2,568

11. Dag Henning Waag 14,111/162,16/2,341

12. Jörgen Knem 14,268/166,15/2,476

13. Christian Hovden 14,309/159,29/2,132

14. Arne Gunnersen 14,313/164,63/2,386

15. Espen Lid 14,359/158,82/2,181

16. Roger Simavik 14,543/157,89/2,320

17. Tom Eilert Karlsen 14,705/156,07/2,392

18. Björn Stensrud 14,820/154,29/2,353

19. Eirik Östensvik 14,871/151,26/2,481

20. Kjetil Johansen 14,938/161,68/2,734

21. Lasse Torkildsen 16,662/126,76/2,376

 

Klass 5, Fyrhjulsdrift

Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot

1. Robert Pothorcki 10,875/208,49/1,729

2. Jon Anders Reinertsen 11,756/193,55/1,924

3. Kai Bakken 11,808/202,25/1,890

4. Odd Christer Nymoen 12,484/178,81/1,800

5. Ordin Orre 12,502/179,40/1,827

6. Alexander Paulsen 12,637/175,90/1,744

7. Andreas Åhlman 12,773/171,43/1,859

8. Jan Olav Ruud 12,806/177,63/2,028

9. Oivind Hatlestad 12,848/171,43/1,841

10. Anders Block 12,862/177,63/1,960

11. Morten Carlsen 13,300/163,14/1,913

12. Magnus Nilsen 13,339/181,21/2,417

13. Svein Inge Flateboe 13,352/167,18/2,036

14. Bjoern A. Moen 13,869/173,08/2,590

15. Ove Utland 14,207/152,54/1,914

16. Joachim Skarpsno 14,417/153,85/2,137

17. Steinar Bentsen 14,498/146,34/2,261

18. Peter Jungling 14,557/147,95/1,948

19. Daniel Mathisen 14,657/149,58/2,108

20. Karl Lund 14,874/152,11/2,303

21. Oivind Brustad 15,170/145,95/2,733

22. Martin Jansson 15,358/140,99/2,062

23. Hans Arne Mariaasen 15,625/150,42

24. Jon Ödegaard 17,516/125,87/2,504

 

Klass 6, V8

Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot

1. Pål-Arvid Blytt 10,756/210,12/1,694

2. Stein Arne Lindvall 11,099/211,76/1,953

3. Terje Ulven 11,328/196,36/1,800

4. Geir Mellemseter 11,728/188,81/1,863

5. Jon R. Mikarlsen 11,764/183,67/1,668

6. Lars Erik Pedersen 12,027/181,21/1,639

7. Frode Alhaug 12,147/188,81/1,954

8. Tor Ingebrigtsen 12,283/177,63/1,735

9. Kai Johansén 12,367/184,30/1,979

10. Robert Sjoerengen 12,384/179,40/1,914

11. Baard Stavrum 12,790/167,18/1,763

12. Anders Rosvall 12,906/187,50/2,217

13. Jarmund Indreli 12,980/160,24/2,245

14. Oivind Maanum 13,092/167,18/1,978

15. Joergen Skaug 13,107/176,47/2,278

16. 6110 13,152/167,70/1,950

17. Daniel Hellebust 13,375/164,13/1,990

18. Elisabeth Bugge Bredal 13,416/164,63/2,012

19. Ronnie Bakken 13,528/167,18/2,076

20. Roy Ove Revheim 13,586/162,65/2,020

21. Arne Hage 14,015/159,29/2,315

22. Geir Stroem 14,035/163,64/2,379

23. Tone Halvorsrud 14,283/163,64/2,283

24. 6127 14,314/161,68/2,259

25. Jan Samuelsen 14,422/153,85/2,188

26. Tone Golid 14,455/151,69/2,021

27. Ole Jonny Aasen 14,589/155,62/2,366

28. Trygve Amundsen 14,735/144,00/2,225

29. Sigmund Ivar Lied 14,817/150,00/2,354

30. Tobias Ericsson 15,047/153,85/2,432

31. Richard Bugge Andersen 16,882/131,39/2,399

32. Henning Westby 17,363/133,00/2,787

 

Klass 7, Max Street

Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot

1. Morten Sivertsen 15,303/140,62/2,386

 

Resultat utställningsklasser Gardermoen

 

Audi

1. A4, D«Marco, nr 9570

2. A6 Avant 1,8 T, Jan André Taerud

3. 3. A4 1,8 T Quattro, nr 9561

 

BMW

1. 730iA, Andreas Vaa

2. 325iA Cabriolet

3. 3. M3, Hans Krister Gröstad

 

Japaner

1. Honda Civic Coupé, Jan Tore Ödegård

2. Toyota Celica, Erik Strömnes

3. Honda NSX, Trond Pettersen

 

Mercedes

1. E240 T, Erik Yttervall

2. 500E, Lars K.

3. E220T, Arne Roger Snapa

 

Opel

1. Kadett Coupé, Åge Johannesen

2. Astra Kombi, Team Egeberg

3. Ascona racebil, nr 4111

 

Saab

1. 9000 Turbo, Bertil Wallin

2. 9-5 Kombi, Martin Madsén

3. 9-5 Sedan, Mikael Andersson

 

VW

1. Bora, My Girl, nr 9563

2. Polo, Arild Dyrkorn

3. Golf, Christian Rygge

 

Volvo

1. 940, Reidar Roheim

2. S4(0), Magnus Mjaerum

3. 245 Turbo, Terje Römo

 

Övriga

1. Ford Sierra Cosworth, Benny Augustsson

2. Peugeot 306, Håkan Jönehall

3. Chevrolet S-10, Stig André Lisdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen har svrt dette før meg men skriver det jeg.

 

Det har ikke en dritt å si hvor mye man vinner med 1mm eller 400m. Det som teler er å komme først i mål. Det er det ENESTE som betyr noe.

 

Dette ble sagt mye bedre i en film vi alle har sett men hadde ikke tid til å skrive det riktig nå, dette måtte bare UT

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår