Gå til innhold

Gardermoen

Compom

Anbefalte innlegg

Ser ut som Sapphy ikke fikk lov til å ha komentarene sine

her, mens de som "ikke synes så godt om cosworth" får beholde

sine poster I COSWORTH forumet.... hmmmmmmm.... Gruble gruble...

Skjønner at det går ann å velge sine ord med omhu... (sapphy..)! Men man må forvente at når man klikker seg inn på Cosworthforumet så vil det være en del gosnakking om akkurat cosworth. Sånn sett er det vel greit å akseptere andres interesser, og ikke slenge dritt om andre (og dette gjelder alle). Det er vel en grunn til at det er forum for de forskjellige bilmerker her. Så til boxer og alle disse RS2 gutta. Går man inn i en bås med 10 okser og vifter med røde flagg, så kan man ikke sitte og undre seg over hvorfor de ble hissige...

Drive like you stole it..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by balance

Ser ut som Sapphy ikke fikk lov til å ha komentarene sine

her, mens de som "ikke synes så godt om cosworth" får beholde

sine poster I COSWORTH forumet.... hmmmmmmm.... Gruble gruble...

Skjønner at det går ann å velge sine ord med omhu... (sapphy..)! Men man må forvente at når man klikker seg inn på Cosworthforumet så vil det være en del gosnakking om akkurat cosworth. Sånn sett er det vel greit å akseptere andres interesser, og ikke slenge dritt om andre (og dette gjelder alle). Det er vel en grunn til at det er forum for de forskjellige bilmerker her. Så til boxer og alle disse RS2 gutta. Går man inn i en bås med 10 okser og vifter med røde flagg, så kan man ikke sitte og undre seg over hvorfor de ble hissige...

Vel hele poenget er at man skal skrive sin mening. Man trenger ikke eie en Cosworth for å skrive på Cosworth forumet.

Og når noen er så barnslige at de ikke takler andres meninger, da får det være den personens problem.

Siden Sapphy har ordna litt her får jeg også gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Vet ikke om noen har svrt dette før meg men skriver det jeg.

Det har ikke en dritt å si hvor mye man vinner med 1mm eller 400m. Det som teler er å komme først i mål. Det er det ENESTE som betyr noe.

Dette ble sagt mye bedre i en film vi alle har sett men hadde ikke tid til å skrive det riktig nå, dette måtte bare UT

Må vel si meg enig i den.... Hvis det er streetracing vi snakker om..... :D:D hehehehe kan vel si det siden det er det eneste lovlige som har vært her i norge... Var det forresten noen som tjente noe på detta da...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetil

Huff, nå får dere faan meg skjerpe dere !!! :mad: :mad:

Når det blir svart som Boxer her gjør, på i en utgangspunktet seriøs tråd, så må man regne med å få "passet påskrevet". Hva er vitsen med hele tiden svare useriøst piss og svada om et emne som en i utgangspunktet ikke er interessert i, kan det ikke gå an å holde kjeft i stedet ??

Greit nok at en har skrivekløe osv., men det er jo totalt unødvendig med å starte slik skittkasting !!! :mad:

Er det rart det blir krig i verden !!

De som ikke er interessert i en bestemt bilmodell eller bilmerke, kan vel heller ytre de uttallelsene til et annet forum ?? Ikke slenge dette fra seg så fort noen prøver å starte en seriøs tråd !!

Alt for mye sånt piss her !!!

Foreslår at dere går litt inn i dere selv, og tenker om dere kanskje tilbringer litt for mye tid på forumet her, siden dere skal henge dere opp i absolutt alt. Fatter ikke hvorfor slikt er nødvendig !!

:mad: :mad: :mad:

Hvordan var det med dette "stein i glasshus" ordtaket igjen.....

:D

:peace:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sapphy

meg og Boxer har skværa opp nå, ikkje sant? Ikkje vits i å laga dårlig stemning over litt uenighet.

Ja helt klart. Så jeg skulle ønske Kjetil og kunne droppe dette.

Personelig angrep er noe jeg ikke gidder å tolerere veldig lenge, så om enten Kjetil order opp selv, eller om andre må gjøre det er opp til Kjetil... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei gutter

ser ut til det tok litt av her en stund,jeg har vel ikke hørt noen ting possitivt om cossiene siden eg kjøpte en i 92,men ville ikke bytta den for noen som helst!!!!

det er vel bare og overse kommentarer,som en ikke liker.

hvilke audier vant på gardermoen?fikk ikke vært der,og det står bare tider og fart i bilsport.se og ingen merker.

mvh tom sigve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. ser av filmen nå at det var en hel del flere... men 2. og 3. plass i 4x4 klassen er ihvertfall Audi 80 og Audi UrQ.. (trodde ikke Robba'n kom med resultat listen men.. hadde ihvertfall raskest tid..) 1. plass bakhjulsdrift med overladning var en boble...

(og ja dette er ett cosworth forum, men det ble spurt om VAG så da svarer jeg :) )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider