Gå til innhold

Gardermoen


Compom

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei audi quattro turbo!

 

var desverre ikke på gardermoen,og tror ikke jeg kommer på veien i år.

fix it drevsatts har jeg ikke noe tro på,da foretrekker jeg heller quaife,har fått pris fra de med en 4/4 kasse til bakhjulstrekk,6trinns sekvensiell,oppgradert,større drev osv.klarer over 700nm.

kjører en high tech taunus 86:D

tror at audiene er vonde og slå i drag,men hadde det kommt en 4/4 sierra med lommeboka vid oppen så kan det hende at dere hadde fått litt motstand.men som regel så er det få personer så kan slenge 350000 for å få det til,og da skal det ikke gå istykker den første dagen:cool:

 

mvh tom sigve

ps reiser på ferie nå så kjør med vett gutter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fix-it har visstnok kommet med en ny forsterka utgave nå.En kompis av en kompis i Sverige har tatt livet av to Fix-It kasser og en rally-kasse.Da skulle Fix-It utvikle en ny drevsats til han fyren med skriftlig garanti,husker ikke hk og moment men det var ikke lite!!!Vi får ta et drag neste da du og jeg Tom Sigve :D Så får du høre femmer-brølet idet jeg drar fra deg,hehehe

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei audi quatro!

 

ja viss fix it har kommt med noe nytt,så kan det være det er bedre en den gamle sattsen.men holder fortsatt en knapp på quaife;)

er med, med en gang på et drag,det gjør meg ingenting og bli frakjørt,da vet jeg at det "settet" som du har i bilen din er rått,og da skal det bli en fornøyelse og ligge i brølet ditt(MEN du må jo gi litt gass da):cool:

 

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi setter i kassa i morra så får vi se hvor lenge den holder, men regner med at det blir dyrt for Fix-It. Rally kassa var også garantert å holde men den holt bare 6 mil, og det var med 205 dekk og fin kjøring.:D

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei cossie!

stemmer det.en sylinderforing maktet ikke trykket.du spørte tidligere om hva slags turbo vi skulle ha på gamlå,og har sett den nå.kjempe digg.innovativ ts 61,det var en billigere sak, en det som du sa, satt på glomma papp bilen.det var kjeramiske rager både foran og bak,10stk "vinger" på eksos sida.det var meget lite motstand i den for å si det sånn :D

 

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei euro 1!

 

vel,det er godt du er oppegående.hørtes ut som en stygg utforkjøring det der,dritt med alle dyr i veibanen:D .må si jeg var på leit etter deg og den grønne,men tok det som en selvfølge at hvis bilene ikke var helt i hundre,så var det ikke noe mål og komme med noe halvferdigt prosjekt.skal en tur til dere ved neste gatebiltreff,håper og få se litt mer av knallerten min da.tror gutta likte det med girkassa som vi skal gå for.

du for passe på helså di,og lade opp til neste sesong,da satser vi for fullt.( for gi disse gutta med 4høl i grillen en liten kamp;) )

SAPPHY,vet du om noen volvoer innover mot byen 81 mod eller nyere,242??

 

mvh tom sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår